کد خبر: ۱۵۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
آخرین آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری فارس در گفتگو با «شیرازه» اعلام شد:

۱۰۷مصدوم و یک فوتی در حوادث چهارشنبه‌سوری فارس

رئیس اورژانس ۱۱۵ فارس از ۱۰۷ مصدوم و یک فوتی در حوادث چهارشنبه‌سوری فارس خبر داد وگفت: در این میان ۱۶ نفر عابر پیاده دچار آسیب شدند.
 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس ۱۱۵ فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه به آخرین آمار مصدومان استان فارس در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و از ۱۰۷ مصدوم در فارس خبر داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه تا ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۴ اسفند تعداد ۱۰۷ نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شدند، عنوان کرد: از این تعداد ۸۲ نفر مربوط به شیراز و ۲۳ نفر دیگر شهرستان‌های استان هستند.

مرادیان با اشاره به اینکه ۹۴ نفر به بیمارستان انتقال داده شدند، افزود: ۱۵ نفر توسط اورژانس و ۷۹ نفر مراجعه شخصی بوده و ۱۲نفر هم درمان در محل صورت گرفته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ فارس از یک نفر فوتی در این حوادث هم خبر داد و اظهار کرد: در حوادث چهارشنبه آخر سال این استان ۱۵ نفر دچار مصدومیت چشم، ۳۴ نفر سوختگی، یک نفر قطع عضو و ۵۷ نفر هم تروما شدند.

وی با ابراز تاسف از این اتفاقات عنوان کرد: در میان مصدومان ۱۶ نفر عابر پیاده دچار آسیب شدند و ۹۱ نفر هم استفاده کننده از انواع مواد محترقه  بودند که بنا به آمار 99مورد انفجار ترقه، ۵
مورد اکلیل سرنج، یک نفر تیر خوردگی و دو نفر هم سوختگی با آتش گزارش شده است.

به گفته مرادیان در این بین  آمبولانس‌های اورژانس نیز بی نصیب نمانده و دو دستگاله آمبولانس مورد آسیب قرار گرفتند.

 انتهی پیام/224224



نظرات بینندگان