کد خبر: ۱۵۹۳۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
استاندار فارس:

اگر خانه و آپارتمانی خالی است از طریق سامانه مردم رسی اطلاع رسانی شود

استاندار فارس در واکنش به کنترل قیمت اجاره مسکن گفت:اگر خانه و آپارتمانی خالی است از طریق سامانه مردم‌رسی اطلاع‌رسانی کنید.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس امروز 30 اردیبهشت ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص حواشی ایجاد شده مبنی بر سفر ریاست جمهوری گفت: فارس جز استان‌های اولویت‌دار در سفر استانی ریاست جمهوری است که تاریخ دقیق این سفر مشخص نیست.

نزدیک به ۶۵ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به استان فارس پیشرفت فیزیکی خوبی دارند

ایمانیه اولویت سفر شهرستانی در فارس را شهرستان‌هایی که بیشترین مصوبات سفر اول ریاست جمهوری را اجرا کردند دانست و گفت: امیدواریم در شهرستان‌ها تحرک جدیدی رخ دهد بلکه شاهد تغییر مثبت در آن‌ها باشیم که  بیش از ٩٩ درصد از منابع اعتبارات سفر ریاست جمهوری به فارس در نظر گرفته شده و در مجموع می‌توان گفت، نزدیک به ۶۵ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به استان فارس پیشرفت فیزیکی دارد.

تغییر ١٠ تا ١۵ مدیر در فارس در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان

استاندار فارس در خصوص تغییر مدیران استانی بیان کرد: با توجه به عملکرد ضعیف برخی از مدیران استان در تلاش هستیم نسبت به تغییر ١٠ تا ١۵ مدیر استان فارس طی چند ماه آینده تغییر کنند.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال این پایگاه تحلیلی خبری مبنی بر کنترل نرخ اجاره بها و مسکن گفت: این بحث استانی نیست، اما در استان اقداماتی شده است که تاحدودی موثر باشد و اگر خانه و آپارتمانی خالی است از طریق سامانه مردم رسی اطلاع رسانی شود که اتحادیه املاک تصمیم گرفت که هر صاحب خانه‌های که بخواهد بیش از ۲۵ درصد افزایش اجاره بها دهد به شورای حل اختلاف ارجاع دهد و همچنین تمام بنگاه‌هایی که بدون مجوز هستند با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه پروانه کسب ،پلمب شود.

استاندار فارس در خصوص پلمب اماکن به دلیل بی‌حجابی، بیان کرد: انجام این کار براساس قانون است و حرکت من درآوردی نیست و فروشگاهی که کشف حجاب کرده در صورت تکرار بعد از ۲ تذکر پلمب خواهد شد و در مجددا اگر مرتکب خلاف قوانین شد فرد به قوه قضاییه معرفی و از خدمات اجتماعی محروم می‌شود. لازم به ذکر است که این مهم بنا بر تصمیم شورای امنیت کشور است و استانی نیست.

ایمانه در واکنش به سوال این رسانه مبنی بر عدم پاسخگویی مدیران بیان کرد: بارها تذکر دادیم که مدیران موظف به پاسخگویی هستند و انتظار می‌رود رسانه‌ها با رتبه‌بندی ماهانه مدیران میزان پاسخگویی مدیران را به بنده گزارش دهند تا درجلسات بعدی با اصحاب رسانه حضور یابند بلکه پاسخگو باشند.

اگر خانه و آپارتمانی خالی است از طریق سامانه مردم رسی اطلاع رسانی شود

 وی برخورد با متخلفان آب آلوده کشاورزی را جدی دانست و افزود:بدون اغراق در این زمینه کم آورده‌ایم و موضوع به دستگاه قضا و دادستانی سپرده‌ایم تا مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و متخلفان این کار برخورد جدی خواهد شد و از قوه قضائیه درخواست داریم هر چه سریع‌تر این حکم را اجرا کند.

استاندار فارس با اشاره به جذب توریست و اشتغال با احیای خانه‌های میراثی گفت:در پروژه‌های اطراف حرم مطهر هدف حفظ این میراث است و اجازه تخریب آن را نمی‌دهیم، اما در بازسازی آن پیشنهاد دادهایم که تعدادی از این خانه‌ها را بازسازی، تعمیر و نوسازی کنیم و هر کدام را به هنر‌های مختلف اختصاص دهیم تا ضمن اشتغال، جذب توریست آن را حفظ کنیم.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
0
نظارتی بر حقه بازی بنگاه ها نیست لطفا پگیری کنید