کد خبر: ۱۵۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از بازداشت مدیر مجموعه حافظیه تا اعتراض نماینده شیراز و زرقان بابت کمبود نان به وزارت اقتصاد

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

آغاز کشت طلای سفید پنبه در شهرستان مهر

یوسف صفری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر اظهار داشت: عملیات کشت پنبه طلای سفید از سطح ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش‌های وراوی، مرکزی، گله‌دار و اسیر آغاز شده و این کشت از جمله زراعت‌های کم آب بر است که امال کشاورزان استقبال خوبی از کشت پنبه نشان داده‌اند.

آغاز عملیات اجرایی ۱۱۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن کارکنان فراجا در "آباده" 

فرمانده انتظامی استان از آغاز عملیات اجرایی ۱۱۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن کارکنان فراجا در شهرستان آباده خبر داد.

تکذیب ماجرای تخریب خانه‌های بافت تاریخی شیراز 

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تخریب خانه‌های بافت تاریخی شیراز به دستور نهاد‌های دولتی را تکذیب کرد و گفت: عده‌ای سودجود و منفعت طلب، به دنبال بهره‌گیری از چنین فضاسازی‌هایی برای یافتن نام و نشان هستند.

به برکت سالروز امام رئوف انجام شد

آزادی زندانیان غیر عمد به مناسبت دهه کرامت

در آستانه میلاد امام رضا به همت خادمان امام رضا و ستاد دیه 47 زندانی جرایم غیر عمد با بدهی 45 میلیارد تومان (45مرد و 2 زن) در استان فارس آزاد شدند.

عزم راسخ شهرداری شیراز برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی

شهردار شیراز در دیدار دوجانبه با شهردار بغداد در خصوص گسترش همکاری‌های دوجانبه بین شیراز و بغداد به گفتگو پرداخت و بر عزم راسخ شهرداری شیراز برای جذب سرمایه‌گذاری از طریق کشورهای همسایه به ویژه عراق تاکید کرد.

رونمایی از سنگ مزار آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع)

همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، آئین رونمایی از سنگ مزار آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی در آستان مقدس برگزار شد. این سنگ مزار حاصل بیش از ۵ سال تلاش هنرمندان سنگ‌تراش شیرازی است.

مرگ یک بانوی زرین‌دشتی بر اثر تب کریمه کنگو

یک بانوی ۳۶ساله از شهر دبیران شهرستان زرین‌دشت مبتلا به تب کریمه کنگو پس از مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی جهرم و مشخص شدن نتیجه آزمایش و باوجود تلاش‌ها و ورسیدگی‌ها جان خود را از دست داد.

برخوردی که جنجالی شد

در پی هنجارشکنی در حافظیه

مدیر مجموعه حافظیه بازداشت شد.

ثبت ملی بافت تاریخی شیراز محدوده تصرفات را تعیین می‌کند

معاون امور عمرانی استانداری فارس گفت: جهت ثبت ملی بافت تاریخی شیراز، اقداماتی صورت گرفته و پس از ثبت این محدوده، میزان تصرفات تابع ضوابط می‌شود بنابراین به این راحتی نمی‌توان به ادعای تخریب در این محدوده پرداخت.

واکنش نماینده شیراز و زرقان به کمبود نان درنانوایی‌ها

 جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان نسبت به کمبود نان درنانوایی‌ها واکنش نشان داد و در یادداشتی خطاب به وزارت اقتصاد نوشت:اقدام وزارت اقتصاد درتخصیص سهمیه آرد براساس عملکرد دوره گذشته به نانوایی ها، موجب کاهش آرد یارانه‌ای درسال می‌شود وموجب نارضایتی مردم تعطیلی برخی خبازی‌ها وکمبود نان می‌شود.

انتهای پیام/224224













برچسب ها: بسته خ ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان