کد خبر: ۱۵۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۷ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس درگفتگو با شیرازه:

امروز ضعف دشمن را شاهد هستیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه تا کنون هم منافقان نتوانستند لطمه ای به کشور وارد کنند افزود:امروز ضعف دشمن را شاهد هستیم و امیدواریم خداوند شر دشمنان را از کشور های اسلامی کم کند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،  سردار ،سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس  در خصوص اولین عملیات‌های سازمان منافقین در سال‌های آغازین دهه 60 به خبرنگار این رسانه گفت:منافقین  در بطن انقلاب پرچم مبارزه با نظام جمهوری اسلامی و نیروهای حزب‌الهی  را دست گرفتند و نهایتا تا ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ اعلام جنگ مسلحانه کردند و این خیانت به نظام جمهوری اسلامی بود.

وی افزود:منافقین برای مقابله با جمهوری اسلامی با صدام توافقز کردند و در سال ۱۳۶۷با سازماندهی همه ارازل اوباش و سربازانی که همراهشان بود وارد شدند و به خیال خام خود می‌خواستند سه روزه تهران را فتح کنند.

کوشکی با بیان اینکه منافقین هماهنگی داخلی کرده بودند که تهران را فتح کنندتصریح کرد:تمام تسهیلات روز دنیا در اختیار صدام بودو شروع کردند از جبهه وارد و خیال کردند به تصرف می‌رسند اما شکست خوردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه با وجود تمام نیرو های ارتش،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ... تمام نقشه های دشمن از بین رفت اضافه کرد:رزمندگان اسلام در تمام وقت ها نقشه منافقین را از بین بردند و در تنگه هرمز دشمنان را به دام انداختند و شکست نصیبشان شد و نیرو های ما نقش بی بدیلی داشتند.

وی در پایان با بیان اینکه تا کنون هم منافقان نتوانستند لطمه ای به کشور وارد کنند افزود:امروز ضعف دشمن را شاهد هستیم و امیدواریم خداوند شر دشمنان را از کشور های اسلامی کم کند.

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان