کد خبر: ۱۶۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد:

نام‌گذاری یکی از معابر شیراز به نام شهید رئیسی

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از نام‌گذاری یکی از معابر اصلی این کلان‌شهر به نام «خادم‌الرضا، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»  به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، سید ابراهیم حسینی ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم ایران و به ویژه شهروندان شریف کلان‌شهر شیراز اظهار کرد: با ارائه طرح دوفوریتی اعضای شورای اسلامی شهر مقدس شیراز یکی از معابر اصلی این شهر به نام «خادم‌الرضا، شهید آیت‌الله رئیسی» مزین می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه در برابر اخلاص، ایثار و تلاش شبانه‌روزی آیت‌الله رئیسی حداقل اقدام نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر شیراز نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر به نام ایشان است، افزود: این اقدام با توجه به درخواست‌های مردم شریف و نجیب این کلان‌شهر مطرح شده است.

نام‌گذاری یکی از معابر شیراز به نام شهید رئیسی


رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: این طرح دوفوریتی که به امضا تمامی اعضا شورای شهر شیراز رسیده است، در جلسه علنی روز یکشنبه، ۶ خردادماه جاری مطرح و نهایی خواهد شد.


حسینی در پایان تصریح کرد: خدمات جهادی و دیدگاه ویژه آیت‌الله رئیسی از ایشان شخصیتی ویژه و به یاد ماندنی ساخته بود که هرگز از خاطره‌ها محو نخواهد شد.


انتهای خبر/

نظرات بینندگان