کد خبر: ۱۶۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
پرتابگر شیرازی:

در شهر خودم غریبه هستم

پرتابگر شیرازی که متولد محله دروازه کازرون شیراز است، مشکل اصلی خود را حمایت‌نشدن در استان و شهر خود عنوان کرد و گفت: انگار در شیراز غریبه هستیم و کسی ما را نمی‌شناسد حتی برای همین مسابقات اخیر که به ژاپن رفتیم، انگار کسی خبر نداشت! وقتی مدال گرفتیم هم هیچ خبری از مسئولان نبود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، علی‌اصغر جوانمردی که اخیراً در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نقره و سهمیه پارالمپیک پاریس شد،گفت: من قبلاً سهمیه پارالمپیک را کسب کرده بودم؛ ولی با این مدال نقره که در کوبه ژاپن به دست آوردم، دیگر همه چیز قطعی شد و به امید خدا عازم ژاپن خواهم بود.

ملی‌پوش شیرازی پرتاب وزنه کشورمان افزود: فعلاً تمریناتم در ورزشگاه حافظیه و مجتمع یادگار امام انجام می‌شود؛ اما قرار است اردوهایی متعدد پیش از اعزام به پارالمپیک داشته باشیم.

وثیقه ۲ میلیاردتومانی؛ دغدغه ورزشکاران پارالمپیکی

وی که متولد محله دروازه کازرون شیراز است، مشکل اصلی خود را حمایت‌نشدن در استان و شهر خود عنوان کرد و گفت: انگار در شیراز غریبه هستیم و کسی ما را نمی‌شناسد حتی برای همین مسابقات اخیر که به ژاپن رفتیم، انگار کسی خبر نداشت وقتی مدال گرفتیم هم هیچ خبری از مسئولان نبود و فقط پس از بازگشت به ایران، در فرودگاه به استقبال ما آمدند.

جوانمردی همچنین از مطالبه وثیقه ۲ میلیاردتومانی توسط مسئولان کمیته ملی پارالمپیک خبر داد و گفت: این هم به یک دغدغه ما تبدیل شده است. ضمانت مالی همیشه وجود داشت؛ اما مبلغ آن بسیار کمتر از این بود و حالا برخی مسئولان در تلاش هستند تا این رقم به یک میلیارد تومان کاهش پیدا کند، اما اگر همین مقدار را هم یک ورزشکار نتواند فراهم کند، چه‌کار باید کرد؟

انتهای خبر/

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیراز ، فارس ، ورزش
نظرات بینندگان