کد خبر: ۱۶۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
رئیس ستاد انتخابات فارس خبرداد:

مشارکت بسیار خوب مردم فارس در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات فارس دقایقی پیش میزان مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان را بسیار خوب اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، اسماعیل قزل‌سفلی امشب، هشت تیرماه در نشست خبری ستاد انتخابات فارس گفت: تاکنون میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری در استان فارس بسیار خوب بوده است و تصاویر تلویزیونی هم گواه این ادعا هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس درخواست‌های مکرری که به ما رسیده است، ساعت اخذ رأی تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده است، افزود: با توجه‌ به خنک‌شدن هوا در هنگام شب، از این ساعت به بعد موج حضور مردم در جای‌، جای استان حتی بیش از ساعات ابتدایی صبح خواهد بود.

قزل‌سفلی با تصریح اینکه موج حضور مردم در انتخابات از ساعت ۱۷ افزایش‌یافته و حضور مردم بسیار خوب بوده است، از مردم درخواست کرد تا حتماً در تعیین سرنوشت خودشان مشارکت کنند چرا که این مشارکت تضمین‌کننده عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی همچنین از مردم خواست تا حضورشان در صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکرده و تلاش کنند تا از این فرصت حتماً برای ایفای نقش در سرنوشت خودشان استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات فارس در پایان گفت: هم اکنون ۳ هزار و ۵۱۹ شعبه اخذ رأی در سراسر استان فارس میزبان مردم است.

انتهای خبر/

 

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیراز ، مشارکت ، انتخابات
نظرات بینندگان