کد خبر: ۱۶۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
خطیب جمعه ارسنجان: 

امامین انقلاب بر تبیین مشروطه تأکید دارند

امام جمعه ارسنجان گفت: ۱۴ مردادماه سالگرد مشروطه است، از مهم‌ترین نقاط عطف در منظومه اندیشه امامان انقلاب، امام خمینی و امام خامنه ای توجه به تاریخ و عبرت‌گیری از آن به خصوص مقطع تاریخی مشروطه است، امامین انقلاب بر شناخت و تبیین مشروطه بسیار حساسیت و تأکید داشته و دارند. 

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینعلی بهرامی در خطبه نمازجمعه امروز ۱۲ مردادماه، ترور شهید اسماعیل هنیه را به تمام مردم تسلیت گفت و در ادامه گفت: این اتفاق خصوصاً در قلب تهران، در امنیتی‌ترین روز و در امنیتی‌ترین شرایط برای اسماعیل هنیه رخداد بسیار هول‌انگیزی بود.


وی ضمن مطرح‌کردن نحوه شهادت اسماعیل هنیه گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه نوشتند خون‌خواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم و رژیم صهیونیستی زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم ساخت، حتماً انتقام خواهیم گرفت.


خطیب جمعه ارسنجان در ادامه گفت: موشک استفاده شده علیه اسماعیل هنیه و میزان تخریب نشان‌دهنده این است که موشک کاربرد تاکتیکی داشته یا موشک ضد زره بوده یا با کوادکوپتر و ریز پرنده تهاجمی عملیات انجام شده است.


وی خاطرنشان کرد: خون این شهید در ابتدای کار دولت جدید به شخص ریاست‌جمهوری، همت جدیدی، مسیر جدیدی، استحکام قلبی جدیدی و نگاه جدیدی به جبهه مقاومت خواهد داد .

بهرامی بیان کرد: ۱۴ مردادماه سالگرد مشروطه است، از مهم‌ترین نقاط عطف در منظومه اندیشه امامان انقلاب، امام خمینی و امام خامنه ای توجه به تاریخ و عبرت‌گیری از آن به خصوص مقطع تاریخی مشروطه است، امامین انقلاب بر شناخت و تبیین مشروطه بسیار حساسیت و تأکید داشته و دارند. 


وی افزود: ما در این زمینه به خاطر سرگرم مسائل داخلی شدن و غفلت از دخالت خارجی در گذشته تاریخی خودمان در گذشته تاریخی نه‌چندان دورِ خودمان، حداقل دو بار گزیده شدیم؛ یکی در قضیه مشروطه و یکی در قضیه نهضت ملی نفت. 


 بهرامی تصریح کرد: از اول پیروزی انقلاب نیز نگاه امام به بیرون بود، رهنمودهای امام با اینکه سرشار از حل مسائل داخلی و پرداختن به مسائل داخلی بود، اما در اغلب فرمایش‌های امام، اشاره به خطرات بیرونی و امکاناتی که کشور را تهدید می‌کند وجود دارد.


 امام جمعه ارسنجان در پایان اشاره کرد: موساد در بخش‌های مختلف کشور به حدی است که جا دارد همه مسئولین جمهوری اسلامی نگران باشند، برای جان خودشان، نفوذی‌های اسرائیل در تهران دارای تشکیلات و ساختمان و رفت و آمد هستند و مسئولین باید نگران جانشان باشند، غفلت از موساد و مشغول شدن به خودی‌ها باعث شده موساد این‌قدر نفوذ کند و این همه ضربه بزند و صریحاً مسئولین کشور را داخل خاک خودمان تهدید کند.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان