کد خبر: ۱۶۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
امام‌ جمعه ارسنجان:

بایستی عرصه را بر هنجارشکنان تنگ کرد

امام جمعه ارسنجان گفت: نیروی انتظامی باید با حضور مؤثر خود در پارک‌ها و بوستان‌ها عرصه را بر حضور هنجارشکنان و قانون‌گریزان تنگ کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینعلی بهرامی در خطبه نماز جمعه امروز ۲۶ مرداد ماه، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز گفت: بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی یادآور خاطرات ایثارگری‌های رزمندگان و مجاهدت‌های سربازان وطن و مقاومت اسیران در دوره اسارت است.

وی ضمن مطرح کردن مشکلات شهرستان گفت: پایگاه امداد جاده‌ای شهید سلیمانی به دلیل نبودن یک دستگاه آمبولانس تعطیل شده، این پایگاه با تلاش و پیگیری‌های مستمر مسئولین شهرستان و اخذ امتیاز و مجوز پایگاه از استان و با همدلی و همکاری چند اداره با قرار دادن مکان و امکانات در دهه فجر افتتاح شد و منشأ خدمات فراوانی بود.

امام جمعه ارسنجان در ادامه افزود: این پایگاه امداد جاده‌ای محور سعادت‌شهر به ارسنجان را پوشش می‌داد، محوری که چهار خط نیست و بسیار خطرناک و آبستن حوادث فراوان است و سالیانه ده‌ها کشته و مجروح و نقص عضو می‌دهد و همچنین پایش جنگل بسیار ارزشمند و تاریخی بناب هنگام حادثه آتش سوزی و اشتغال حداقل ۶۵ جوان داوطلب به صورت شیفتی را پوشش می‌داد.

بهرامی در خصوص مسئله نیمه‌کاره ر‌ها شدن مسجد حضرت فاطمه‌زهرا (س) در شهرک شهید رجایی، تصریح کرد: در آستانه ۳۰ مردادماه (روز جهانی مسجد به دلیل به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی) مسئله مهمی در شهرستان است، چرا که حدود ۷۰۰ خانوار به صورت خودمالکی و مسکن مهر در این شهرک ساکن‌اند و متأسفانه هیچ فضای فرهنگی و مذهبی برای تربیت دینی و جلوگیری از آسیب‌های مختلف اجتماعی ندارند و مناسب‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای حضور خانواده‌ها بالاخص متدینین جزء موارد ضروری در شهرستان است.

وی ادامه داد: با حضور فروشندگان مواد مخدر، دختران و پسران نوجوان که با پوشش‌های نامناسب در سطح شهر حضور دارند و مزاحمت‌های فراوان و عبور موتور سیکلت‌ها که اکثر راکبانشان نه گواهینامه دارند نه بیمه و نه هیچ اطلاعی از قوانین راهنمایی و رانندگی، این شرایط برای جامعه و خانواده‌ها نگران‌کننده است.

خطیب جمعه ارسنجان ضمن درخواست رسیدگی به فضای شهری و همچنین حضور گشت نیروی انتظامی در پارک‌ها و بوستان‌ها و ناامن کردن فضا برای هنجار شکنان، بیان کرد: ما باید عرصه را بر حضور اجتماعی قانون‌گریزان و هنجارشکنان در اماکن عمومی تنگ کنیم، نه اینکه آن‌ها با حضور پر رنگ خود مردم ما را مجبور به خانه نشینی کنند.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان