کد خبر: ۳۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۱

برگزاری سومین نمایشگاه کتاب دفاع‌ مقدس در پارک آزادی شیراز

علی ناظری از قطعی شدن زمان و مکان برپایی سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌ مقدس خبر داد و افزود: پارک بزرگ آزادی شهر شیراز از تاریخ هشتم تا شانزدهم مهر سال جازی، میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر،سردار علی ناظری، معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه و بسیج افزود: فراخوان ثبت‌نام و شرکت ناشران فعال در این نمایشگاه، از دیروز منتشر شده است.

وی با پیش‌بینی اینکه بین 100 تا 120 ناشر در سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌ مقدس شرکت خواهند کرد، افزود: امسال بخش ویژه‌ای را به موضوع بیداری اسلامی و مقاومت اختصاص داده‌ایم. علاوه بر عرضه کتاب‌های این حوزه، نمایشگاهی از آثار تجسمی مرتبط با بیداری اسلامی به نمایش گذاشته می‌شوند.

معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه و بسیج تصریح کرد: انقلاب مردم بحرین و مقاومت مردم فلسطین، محورهای اصلی این بخش هستند و مسئولان و صاحب‌نظران داخلی و خارجی با حضور در سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌ مقدس، به تبیین مقاومت مردم کشورهای مسلمان خواهند پرداخت.

ناظری در ادامه خاطرنشان کرد: در حاشیه سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌ مقدس، جمعی از فرماندهان سپاهی و ارتشی دوران دفاع‌ مقدس، بر اساس تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور فرماندهان در جمع دانشجویان، به سوالات و ابهامات آن‌ها پاسخ خواهند داد.

وی در پایان، از قطعی شدن زمان و مکان برپایی سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌ مقدس خبر داد و افزود: پارک بزرگ آزادی شهر شیراز از تاریخ هشتم تا شانزدهم مهر سال جاری، میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌ مقدس، به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان