جاده خرامه به شیراز را دریابید+ گزارش تصویری
رانندگان تاکسی های بین شهری، برای امرار معاش زندگی خود، این جاده خطرناک را روزانه 4 بار طی می کنند ولی حادثه از آنچه که فکر می کنید به آنها نزدیک تر است.
حال به درد و دل چند تن از رانندگان گوش می کنیم: اکبر کشاورز در ابتدای حرف های خود از چاله و دست اندازهای بیش از حد این جاده شکایت می کند چرا که در روستای آبشور که در این مسیر قرار دارد به ازای هر خانوار یک دست انداز ایجاد شده است.
وی علت انصراف و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه های خرامه و همچنین پزشکان متخصص در بیمارستان جوادالائمه را وجود این مشکلات معرفی کرده و در ادامه گفت وقتی که می خواهیم یک مریض را به بیمارستان های شیراز برسانیم، اگر تند برویم به بیمار آسیب می رسد و اگر کند حرکت کنیم ممکن است مرگش فرا رسد.
کشاورز در ادامه از هزینه های گزاف تعمیراتی سخن به میان آورد و گفت قیمت لنت 7 برابر شده و تعمیرات جلوبندی در مقایسه با سال گذشته رشد 800 درصدی داشته است. وی در پایان از مسئولین مربوط گلایه کرد و گفت شهرک صنعتی راه نمی افتد مگر با پی گیری حل این مسئله.
محمدرضا آب پیما، یکی دیگر از رانندگان این خط، ضمن همکاری با خبرنگار صدای خرامه جهت تهیه عکس از این جاده، یکی از عوامل کند شدن تسطیح جاده خرامه به شیراز را جلوگیری از تخریب یکی از خانه های روستای تنگ قیر که در مسیر بهسازی جاده است معرفی کرد. شانه های خاکی با یک متر عمق و عقب افتادن پروژه زیر گذر آرامستان بهشت احمدی نیز غیر قابل انکار است.
همان طور که گفته شد، در حال حاضر، محور خرامه به شیراز، بزرگترین مشکل شهرستان محسوب می شود چرا که سرچشمه مشکلات دانشگاه و بیمارستان، کمبود شغل، مهاجرت، تصادفات و بسیاری از این قبیل از همین جا نشات می گیرد. حال این گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس را بازگو می کنیم که قسمت اول این جاده (مسیر خرامه- ایزدخواست) تا خرداد ماه سال 92 به بهره برداری خواهد رسید.
به امید روزی که "صدای خرامه" خبر بهره برداری جاده خرامه به شیراز را منعکس کند.
1-نظارت بر روند اجرای این کار واقعا ضعیف است
2- تاحالا چند پیمانکار پولهای حسابی به جیب زدند و خودشونم جیم زدند
3-کسی دلسوز واقعی نیست آخه تمام مسئولین خرامه غیر بومی هستند.