مدیر ارزیابی عملکرد شهرداری شیراز خبر داد:
افزایش 148 درصدی شکایات از شهرداری در سه ماهه اول امسال
تعداد شکایت نسبت به مدت مشابه در سال 91 از 62 به 154 افزایش و نسبت به سال 90 از میزان 278 به 154 کاهش داشته است.
به گزارش خبرنگار شیرازه، مدیر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز در خصوص آمار شکایات از شهرداری شیراز گفت: در سه ماهه اول سال، 154 شکایت به دست مدیریت ارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز رسیده است.
فلامرز اژدهاکش ادامه داد: تعداد شکایت نسبت به مدت مشابه در سال 91 از 62 به 154 افزایش و نسبت به سال 90 از میزان 278 به 154 کاهش داشته است.
وی ابراز داشت: در سه ماه دوم سال 91 تعداد شکایات 83 مورد بوده که این میزان نسبت به سال 90 کاهش پیدا کرده است.
مدیر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز با اشاره به آمار سه ماهه سوم سال 90 و 91 ابراز داشت: در سه ماهه سوم سال 90، تعداد شکایات 222 و در سال 91 این میزان به 87 کاهش پیدا کرده است.
اژدهاکش افزود: در سه ماهه چهارم سال 90 تعداد شکایات از 191 مورد به 123 مورد در سال 91 رسیده است.
افزایش 148درصدی شکایات
وی عنوان کرد: سه ماهه اول سال 91 نسبت به 92 میزان شکایات 148 درصد افزایش داشته است. همچنین این آمار در سه ماهه دوم 90به 91 دارای 53.6 درصد کاهش و در سه ماهه چهارم 35.6 درصد کاهش است.
مدیر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز ادامه داد: در سه ماهه اول سال 90 نسبت به مدت مشابه در سال91 میزان شکایات 77 درصد کاهش و سه ماهه سوم 90 به 91 حدود 60 درصد آمار شکایات شهرداری شیراز کاهش داشته است.
اژدهاکش درخصوص بیشترین موضوع شکایات گفت: تخفیف عوارض، کمک به اراضی واقع شده در طرح های عمرانی شهرداری، جبران خسارات ناشی از طرح های عمرانی شهرداری، تعیین تکلیف تعاونی های محور شمال غرب بیشترین آمار شکایات را به خود اختصاص داده اند.
انتهای پیام/523/4
فلامرز اژدهاکش ادامه داد: تعداد شکایت نسبت به مدت مشابه در سال 91 از 62 به 154 افزایش و نسبت به سال 90 از میزان 278 به 154 کاهش داشته است.
وی ابراز داشت: در سه ماه دوم سال 91 تعداد شکایات 83 مورد بوده که این میزان نسبت به سال 90 کاهش پیدا کرده است.
مدیر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز با اشاره به آمار سه ماهه سوم سال 90 و 91 ابراز داشت: در سه ماهه سوم سال 90، تعداد شکایات 222 و در سال 91 این میزان به 87 کاهش پیدا کرده است.
اژدهاکش افزود: در سه ماهه چهارم سال 90 تعداد شکایات از 191 مورد به 123 مورد در سال 91 رسیده است.
افزایش 148درصدی شکایات
وی عنوان کرد: سه ماهه اول سال 91 نسبت به 92 میزان شکایات 148 درصد افزایش داشته است. همچنین این آمار در سه ماهه دوم 90به 91 دارای 53.6 درصد کاهش و در سه ماهه چهارم 35.6 درصد کاهش است.
مدیر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز ادامه داد: در سه ماهه اول سال 90 نسبت به مدت مشابه در سال91 میزان شکایات 77 درصد کاهش و سه ماهه سوم 90 به 91 حدود 60 درصد آمار شکایات شهرداری شیراز کاهش داشته است.
اژدهاکش درخصوص بیشترین موضوع شکایات گفت: تخفیف عوارض، کمک به اراضی واقع شده در طرح های عمرانی شهرداری، جبران خسارات ناشی از طرح های عمرانی شهرداری، تعیین تکلیف تعاونی های محور شمال غرب بیشترین آمار شکایات را به خود اختصاص داده اند.
انتهای پیام/523/4
نظرات بینندگان