کد خبر: ۱۰۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز :

قاچاقچی انسان در نی ریز به دام افتاد

قاچاقچی انسان که خود را گرفتار شده می دید اقدام به رشوه دادن می کند که توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان نی ریز دستگیر و روانه زندان می شود.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نبض نی ریز؛ قاچاقچی انسان که خود را گرفتار شده می دید اقدام به رشوه دادن می کند که توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان نی ریز دستگیر و روانه زندان می شود.

 محمدصادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز با اعلام این خبر اظهارداشت:  مأموران فرماندهی انتظامی که در نزدیکی پلیس‌راه نی‌ریز مستقر شده و در حال کنترل این محور و خودروهای عبوری بودند، به یک پراید که قصد عبور از نی‌ریز را داشت مشکوک می شوند.

اما راننده به دستور توقف مأموران توجهی نکرده و اقدام به فرار می‌کند. پس از طی حدود یک کیلومتر، خودرو توسط تیم دوم مأموران انتظامی متوقف می‌شود.
رفیعی در ادامه افزود: با توقف اجباری خودرو، چهار تبعه خارجی و راننده یزدی دستگیر می‌شوند.


وی گفت: در هنگام انتقال اتباع بیگانه و راننده به بازداشتگاه، راننده قصد فریب مأموران با پرداخت رشوه را داشت که به این وسیله بر تعداد جرائم ارتکابی خود افزود.


 محمدصادق رفیعی در پایان بیان کرد:  اتباع بدون مجوز روانه اردوگاه اتباع خارجی شدند و متهم 45 ساله یزدی که با دریافت 500 هزار تومان از هر یک از این اتباع قصد انتقال آنها از یزد به شیراز را داشت با اتهام قاچاق انسان و پرداخت رشوه روانه زندان شد و خودرو او شش ماه توقیف گردید.


نظرات بینندگان