کد خبر: ۱۰۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
در راستای حمایت از تولیدات ارزشی؛

اکران فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" در فیروزآباد

معاون فرهنگی سپاه فیروزآباد گفت: در راستای حمایت از تولیدات ارزشی فیلم "یتیم خانه ی ایران" که این روز ها در سراسر کشور به روی پرده سینماها در حال اکران است در شهرستان فیروزآباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران خواهد شد.

به گزارش  شیرازه به نقل از فیروزنا  ابراهیم غلامیان معاون فرهنگی سپاه ناحیه فیروزاباد در گفتگو با خبرنگار فیروزنا از پخش فیلم "یتیم خانه ایران" در فیروزآباد خبر داد و اظهار داشت: در راستای حمایت از تولیدات بصیرتی و ارزشی توسط کارگردانان انقلابی کشور فیلم یتیم خانه ی ایران که این روز ها در سراسر کشور به روی پرده سینماها در حال اکران است به  مدت 2 روز از ظهر روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه در شهرستان فیروزآباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران خواهد شد.

سرگرد غلامیان این فیلم را قطعه ای از تاریخ گمشده ایران دانست و افزود: تصاویر زیبا، جلوه های ویژه، بازیگری بازیگران توانمند و حرفه ای سینمای ایران و مضمون واقعی، این فیلم را از جمله آثار پر افتخار سینمای ایران برشمرد و از عموم مردم جهت تماشای این فیلم دعوت به عمل آورد.

معاون فرهنگی سپاه فیروزآباد در ادامه ضمن دعوت ویژه از مسئولین شهرستان و روحانیون خاطرنشان کرد : علارغم اینکه این فیلم در سینما های کشور با بلیط 6 هزار تومان در حال اکران است با حمایت فرماندهی سپاه در جهت استقبال بیشتر جوانان با رقم 2 هزار تومان بلیط فروشی خواهد شد.

وی در پایان افزود:تمام سانس های پیش بینی شده به صورت تفکیک بین آقایان و بانوان است و همچنین در یک سانس خانوادگی این فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد که بلیط این فیلم از طریق حوزه های مقاومت بسیج به فروش خواهد رسید.

نظرات بینندگان