کد خبر: ۱۰۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
مدیر داخلی بیمارستان شهدای نی ریز خبرداد:

اضافه شدن متخصصان جدید به کادر پزشکی بیمارستان شهدا نی ریز

با اضافه شدن متخصصان جدید پزشکی و درمانی به بیمارستان شهدا نی ریز، این بیمارستان خدمات درمانی را در زمان کمتر و با کیفیت بهتری به شهروندان ارائه می دهد.

به گزارش شیرازه با اضافه شدن متخصصان جدید پزشکی و درمانی به بیمارستان شهدا نی ریز، این بیمارستان خدمات درمانی را در زمان کمتر و با کیفیت بهتری به شهروندان ارائه می دهد.

لیلا زمانی نژاد مدیر داخلی بیمارستان شهدای نی ریز با اعلام این خبر اظهار داشت: اکیپ پزشکی و درمانی بیمارستان شهدا با اضافه شدن متخصصان جدید به کادر درمان آن خدمات درمانی سریع تر و بیشتری را به  شهروندان ارائه می دهد.

زمانی نژاد  بیان کرد: شهروندان برای گرفتن نوبت در درمانگاههای حسین بن علی و ولی عصر می توانند صبح ها از ساعت 7تا7:30 با مراجعه حضوری در این دو درمانگاه نسبت به گرفتن نوبت اقدام نمایند.

گفتنی است: پزشکان متخصصی که از اول آذرماه در نی ریز شروع به کار کرده اند؛ پریسا جویا متخصص اطفال، مریم مزیدی مرادی متخصص داخلی، مهرناز فخرو و نجمه نقی زاده متخصص زنان و زایمان، عبدالصمد اشرف زاده متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری و دکتر ایرانی پرست متخصص جراحی از جمله این پزشکان هستند.

شایان ذکر است: 12 پزشک متخصص که از قبل در نی ریز به کار اشتغال داشته و دارند نیز عبارتند از؛ سمانه ضیغمی  و فاطمه غفاری متخصص اطفال، مسعود نموی و پرویز حقیقت متخصص داخلی،علیرضا شاهسونی متخصص قلب و عروق، پریسا حسینی روانپزشک،عابد متخصص گوش و حلق و بینی، مریم شریفیان درچه متخصص مغز و اعصاب، سید حسین حیدری پور متخصص جراحی، فرهاد بیژن زاده متخصص و جراح ارتوپدی و مصطفی طاهری متخصص و جراح چشم پزشک  و دکتر کیوان علائی جهرمی متخصص عکسبرداری و سونو گرافی نیز در نی ریز مشغول به کار می باشند.

منبع:  نبض نی ریز


نظرات بینندگان