کد خبر: ۱۰۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
در پنجمین روز از دهه فجر؛

پایگاه اورژانس 115 روستای ظفر آباد شیراز به بهره‌برداری رسید

فرماندار شهرستان شیراز گفت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر نخستین پایگاه اورژانس 115 روستای ظفر آباد شهرستان شیراز به بهره‌برداری رسید.
به گزارش شیرازه، حیدر عالیشوندی، فرماندار شیراز ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پایگاه اورژانس در جمع مردم روستای ظفر آباد شهرستان شیراز گفت: روستای ظفر آباد با جمعیتی بالغ‌بر 6 هزار نفر و تقدیم 24 شهید دوران دفاع مقدس نیاز به فعالیت‌هایی در زمینه عمران و آبادانی و نیز مراکز درمانی و بهداشتی دارد.

وی در ادامه افزود: با بهره‌برداری از پایگاه اورژانس 115 شاهد تسریع در کمک به مجروحان ، مصدومان و بیماران این روستا در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم.

عالیشوندی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های دولت مشارکت همه‌جانبه مردم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، عمرانی است، اظهار داشت: با تأسیس و راه‌اندازی شرکت‌های عمران و توسعه که یکی از مصوبات دولت در برنامه توسعه پنجم است روند اجرایی زیرساخت‌های عمرانی را در روستاها و بخش‌ها فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث درمانگاه، پارک، فضاهای عمومی ونیز کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال ازجمله برنامه‌های درد است اجرا در این روستا است.

عالیشوندی بیان داشت: بهره‌برداری از معابر، بهسازی روستای فهلیان، پل و اسفالت محمودآباد و روسازی 2 هزار و200 متر آسفالت روستای کیان‌آباد در دهه مبارک فجر ا ز دیگر فعالیت‌ها است.

محمدرضا عالی منش، رئیس مرکز فوریت پزشکی استان فارس درباره بهره‌برداری از پایگاه اورژانس گفت: پایگاه اورژانس ظفر آباد با کمک خیران در مدت 5.5 ماه و با اعتباری افزون بر 430 میلیون تومان دارای یک آمبولانس عملیاتی و پشتیبانی است.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار پایگاه اورژانس ظفر آباد دارای پد بالگرد شده است و به‌زودی در این مکان اتوبوس اورژانس نیز مستقر می‌شود.

نظرات بینندگان