کد خبر: ۱۰۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
لیگ یک فوتبال کشور

آخرین امیدها برای بقای فجرسپاسی در لیگ یک

از هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار حساس خازج از خانه میهمان مس رفسنجان خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه  هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا با انجام 9 دیدار همزمان در شهرهای مختلف ایران پیگیری خواهد شد.

در مهمترین دیدار این هفته تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار حساس خارج از خانه میهمان مس رفسنجان خواهد بود.

در دیدارهای هفته گذشته، تیم  فجرسپاسی نتوانست از فرصت بازی در خانه خود استفاده کند و در نهایت به نتیجه مساوی بدون گل برابر پاس جنوبی جم بسنده کرد تا همچنان امیدوار به بازی های آینده باشد. مس رفسنجان نیز در یک دیدار خارج از خانه برابر ایرانجوان بوشهر به تساوی بدون گل دست یافت.

آخرین امیدها برای بقای فجرسپاسی در لیگ یک

فجرسپاسی تابدین جای کار با کسب 23 امتیاز از 29 بازی در جایگاه هفدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته و مس رفسنجان نیز با کسب 39 امتیاز در مکان یازدهم جدول جای گرفته است.

نکته جالب توجه در خصوص هردو تیم این است که هر دو در فصل گذشته جزو تیم های مدعی صعود بوده اند که حال در فصل جاری به این حال و روز افتاده اند، با این تفاوت که مسی ها از لحاظ مالی با مشکل مواجه نبوده اند در حالی که نبود منابع مالی کافی بدجور فجری ها را آزار داده است.

تیم مس رفسنجان چنانچه موفق شود در این دیدار خانگی سه امتیاز بازی را از آن خود کند و در صورت عدم نتیجه گیری سایر رقبا می تواند صعودی سه پله ای را در جدول رده بندی تجربه کند، تیم فجرسپاسی نیز که شرایط به مراتب حساس تری دارد برای فاصله گرفتن از منطقه سقوط و زنده نگه داشتن امیدهای خود برای بقا در لیگ دسته اول راهی جز پیروزی در این بازی ندارد و اگر به این مهم دست یابد در صورت لغزش تیم فولاد یزد می تواند جایگاه این تیم در رده شانزدهم را تصاحب کند.

فجری ها که به تازگی مدیرعامل خود را تغییر داده اند با ورود رسول فلاح به باشگاه، با توجه به تجربه کاری وی روزهای خوبی را پشت سر می گذارند و امیدوارند با کسب 3 امتیاز حساس این دیدار، بتوانند امتیازات از دست رفته گذشته را به نحوی جبران کرده و تیم را از خطر سقوط به دسته دوم فوتبال کشور نجات دهند.

دیدار این هفته فجرسپاسی و مس رفسنجان با قضاوت عباس مهدی زاده ، داریوش صابر مطلق، عباس پور حیدری و محمدرضا منصوری فعال از ساعت 16:15 فردا چهارشنیه 96/1/16 در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان