کد خبر: ۱۶۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
لیگ برتر هندبال؛

توقف نمایندگان فارس و اصفهان

دیدار حساس تیم‌های شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان در لیگ برتر هندبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امشب، ۱۵ فروردین دو تیم شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان در سالن شرکت عمران شهر صدرا برگزار شد. 


تیم شهید شاملی کازرون با حکم کمیته انضباطی از حضور تماشاگران در این بازی خانگی محروم بود و تصمیم گرفت دیدار خود را برای اولین‌بار در شیراز و بدون حضور تماشاگران انجام دهد.

سید سجاد مرادیان، امیرحسین انصاری، محمد صفری، فرزاد رستمی، طاها شکوهی، فواد فرهادی، مهران حسینی، حامد منشی‌زاده، علی گنجی، مهرداد صمصامی، مهدی دارینی، حسین جهانی، کیارش طاهری و کامیار طاهری در ترکیب شهید شاملی حضور داشتند و هدایت این تیم برعهده حمید صادق‌شاه نشین بود. 


در سوی مقابل نیز در ترکیب سپاهان زرد پوش، امین حسینی، محمدرضا امیدی، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان جو، فرهاد شفیعی، صابر حیدری، محمدرضا صادقی، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمدمهدی بهنام نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی به میدان آمدند و شهداد مرتجی نیز سرمربی این تیم بود.


بازی از همان ابتدا با برتری سپاهان همراه بود و زردپوشان اختلاف سه گله که در دقایق ابتدایی ایجاد شده بود را در ادامه مسابقه به ۵ گل افزایش دادند. هرچند سبزپوشان کازرونی در دقایق پایانی بهتر کار کردند و با دوگل پیاپی انتهای نیمه، با ثبت نتیجه ۱۵ بر ۱۲ راهی رخت‌کن شدند.


شاملی در ابتدای نیمه دوم اختلاف را به دو گل هم رساند؛ اما سپاهان که سرحال‌تر به نظر می‌رسید، دوباره ابتکار عمل را در دست گرفت و اختلاف را به ۵ گل افزایش داد تا نتیجه ۲۳ بر ۱۸ شود. اما اخراج دو دقیقه‌ای یکی از بازیکنان سپاهان باعث شد تا میزبان به بازی برگردد. 


شهید شاملی از برتری در تعداد بازیکن نهایت استفاده را برد و اختلاف را به یک گل کاهش داد. با بازگشت بازیکن سپاهان، بازی به تعادل رسید؛ اما از دست دادن یک ضربه پنالتی توسط زردپوشان و بلافاصله گل‌زنی بازیکن کازرون باعث شد تا بازی در امتیاز ۲۵ به تساوی کشیده شود.


امین کاظمی از روی نقطه پنالتی گل ۲۶ برای سپاهان به ثمر رساند و کامیار طاهری هم از روی نقطه پنالتی گل بیست و ششم شهید شاملی را به ثمر رساند تا بازی به اوج حساسیت برسد. 


در ۳۰ ثانیه مانده به پایان بازی و درحالی‌که بازی در عدد ۲۷ برابر بود، سرمربی سپاهان درخواست وقت استراحت فنی کرد تا بلکه بتواند تیمش را با کسب هر ۲ امتیاز به اصفهان برگرداند؛ اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت بازی با تساوی ۲۷ بر ۲۷ به پایان رسید. 
به گزارش ایسنا، این اولین تساوی نماینده فارس در لیگ برتر هندبال بود و باعث شد این تیم با ۲۳ امتیاز و یک پله نزول نسبت به هفته قبل، در رتبه سوم جدول قرار بگیرد. 


تیم‌های مس کرمان با ۲۸ و گیتی‌پسند اصفهان با ۲۳ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند. 

 

انتهای خبر/

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان