کد خبر: ۱۶۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
رقابت در صدر جدول لیگ یک جذاب‌تر شد؛

همه مدعیان صعود بردندجز قهرمان لیگ برتر

هفته ۲۵ لیگ آزادگان با پیروزی تیم‌های مدعی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، هفته ۲۵ لیگ آزادگان امروز برگزار شد و تیم‌های حاضر در این لیگ مقابل هم حضور پیدا کردند.


تیم‌های مدعی خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان، فجر شهید سپاسی، نفت مسجدسلیمان چهار تیم مدعی صعود هستند که در این روز به پیروزی رسیدند تا هفته‌های آینده هم تنور صعود به لیگ برتر داغ باقی بماند و رقابت در بالاترین سطح خود باقی بماند.

داماش در یک بازی خانگی سه امتیاز مسابقه را به دست آورد، این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان بود که رضا زاهد تبار در دقیقه آخر بازی را به سود داماش به پایان رساند.
پارس جنوبی جم ۱ - ۲ چادرملو اردکان
چادرملو اردکان، تیم دوم جدول، با شکست‌دادن پارس جنوبی فاصله خود را به یک امتیازی خیبر خرم‌آباد رساند و فاصله اندکی تا صدرنشینی دارد.
نفت مسجدسلیمان ۲ - ۱ شهر راز شیراز
تیم چهارم جدول با شکست شهر راز فاصله خود را با سایپا بیشتر کرد و در نزدیکی فجر شهید سپاسی قرار گرفت.
مس سونگون ۱ - ۰ استقلال ملاثانی
دیدار تیم‌های میان جدولی با برتری تیم بالانشین‌تر به پایان رسید و استقلال ملاثانی با یک بازی کمتر در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت.
سایپا ۰ - ۱ شهرداری آستارا
شهرداری آستارا در یک بازی مهم سایپای بالانشین را شکست داد و فاصله خوبی با انتهای جدول گرفت و به رتبه چهاردهم جدول رسید.
خوشه طلایی ۰ - ۱ خیبر خرم‌آباد
تیم انتهای جدول در یک بازی سخت مقابل صدرنشین لیگ قرار گرفت و خیبر خرم‌آباد این تیم را با دشواری و نتیجه اقتصادی یک بر صفر شکست داد و رتبه اول جدول را همچنان در اختیار گرفت.
مس کرمان ۲ - ۰ آریو اسلام‌شهر
نبرد تیم‌های هشتم و نهم جدول با پیروزی مس به پایان رسید و این تیم بالاتر از آریو در جدول لیگ آزادگان قرار گرفت.
فجر سپاسی ۱ - ۰ دریا بابل
فجر شهید سپاسی با شکست دریا بابل بالاتر از نفت مسجدسلیمان در یک‌قدمی چادرملو باقی ماند تا در هفته‌های آینده امید خود را برای صعود حفظ کند.
نفت و گاز گچساران ۲ - ۰ شاهین بندر عامری
شکست دو بر صفر شاهین بندر عامری مقابل نفت و گاز گچساران این فرصت را در اختیار شاگردان پیروز قربانی قرارداد تا در ادامه لیگ به رتبه‌های بالاتر جدول فکر کنند و در هفته‌های آینده به دنبال جایگاه سایپا باشند.

 

انتهای خبر/

 

منبع: خبر ورشی

برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، لیگ یک
نظرات بینندگان