کد خبر: ۱۰۹۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس مرکز اورژانس فارس در گفتگو با شیرازه:

مسمومیت 129 نفر از دانشجویان دانشکده باهنر شیراز/ علت مسمومیت در دست بررسی است

شب گذشته بیش از 100 نفر از دانشجویان دانشکده باهنر شیراز بعد از صرف شام، مسموم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش شیرازه، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان فارس از مسمومیت 129 نفر از دانشجویان دانشکده باهنر شیراز خبر داد و گفت: 71 نفر از دانشجویان در محل مداوا شده‌اند و 58 نفر به بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

محمدرضا عالی منش در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه در حال حاضر 12 نفر از دانشجویان بستری و تحت دارو درمانی قرار دارند، گفت: تیم پزشکی و بهداشتی اورژانس فارس به همراه اتوبوس آمبولانس در دانشگاه باهنر شیراز مستقر است و با توجه به تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان علی اصغر(ع)، یک بخش از بیمارستان دیگری برای بستری دانشجویانی که به اورژانس مراجعه و نیاز به بستری داشته باشند، آماده شده است.

وی با تصریح اینکه علت مسمومیت دانشجویان در دست بررسی است، گفت: دانشجویان مسموم شده علائمی نظیر استفراغ و درد شکم داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
هادی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
دانشجو باهنر شیرازم
متاسفانه شب گذشته غذای تن ماهی بوده که فاسد و تاریخ گذشته بوده همه بچه ها رو داخل نمازخونه ساختمان مرکزی جمع کرده مداوا شدند ظهر هم تضاهرات شد ظهر هم مرغ بود ترم قبل هم مرغ فاسد بود و بچه ها غذاشون رو داخل سالن سلف سرویس ریختن و دست به اعتراض زدن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
نظارت برمواد غذایی مراکز شبانه روزی اعم از دانشگاه و مدارس باید جدی و قوی باشدعلاوه بر خود دانشگاه و مدرسه مسئولین بهداشت هم باید نظارت بیشتر بکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
این باعث تاسف دانشگاه فنی و حرفه ای کشور هست که بعد از گذشت 48ساعت هنوز سایت دانشگاه و حتی سایت دانشکده بخاطر این موضوع یک اطلاع رسانی خشک و خالی هم نکرده!
مدیریت دانشکده فقط ترس از سیاسی شدن موضوع داره وگرنه یه اطلاع رسانی در سایت بکنه!
اصلاً این موضوع باعث شد داغ دل دانشجویان تازه بشه! چرا دانشگاه فنی و حرفه ای مدیریتش تند و تند عوض میشه!؟ چه خبری در ساختمان ونک تهران میگذرد؟ چرا وقتی معاون جایگزین رئیس میشه همه افراد رو تغییر میدن؟!
واقعاً نحوه هزینه کرد در دانشکده باهنر شیراز هم مساوات نیست...