کد خبر: ۱۰۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرماندار شیراز:

بسیاری از کاندیداها دچار تخلف انتخاباتی شده‌اند/ اعلام کدهای انتخاباتی کاندیداهای شوراها

فرماندار شیراز گفت: متاسفانه با وجود اعلام قبلی، بسیاری از کاندیداها دچار تخلف انتخاباتی به ویژه در تبلیغات پیش از موعد شده‌اند.
بسیاری از کاندیداها دچار تخلف انتخاباتی شده‌اند/ اعلام کدهای انتخاباتی کاندیداهای شوراهابه گزارش شیرازه، حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز پیش‌ازظهر امروز (19 اردیبهشت) در نشست توجیهی قوانین و مقررات مرتبط با تبلیغات کاندیداها در تالار حافظ این شهر گفت: عصر امروز نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها و کدهای انتخاباتی کاندیداهای شوراها به فرمانداری اعلام خواهد شد که کاندیداها با مراجعه به این نهاد می‌توانند این کدها را دریافت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از کاندیداها در تبلیغات پیش از موعد خود دچار تخلفات انتخاباتی شده‌اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود اعلام قبلی، بسیاری از کاندیداها دچار تخلف انتخاباتی به ویژه در تبلیغات پیش از موعد شده‌اند که در این راستا 10 پرونده قضایی تشکیل شده است.

فرماندار شیراز ادامه داد: کاندیداها باید توجه داشته باشند که در مناطق 11 گانه شهر شیراز می‌توانند ستاد تبلیغاتی داشته و در این راستا باید مسؤول ستاد و مکان دائر شدن ستاد خود را به فرمانداری اعلام کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مکان‌های ممنوعه تبلیغاتی پیش از این اطلاع‌رسانی شده است، گفت: در زمینه تبلیغات غیرقانونی به صورت جدی با متخلفان برخورد می‌کنیم و سوابق افراد نیز مستندسازی خواهد شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان