کد خبر: ۱۱۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

اطلاع از میزان سلامت بهداشتی رستوران‌ها با این نرم‌افزار + لینک دانلود

مدیرگروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رصد سلامت بهداشتی رستوران ها با استفاده از یک نرم افزار جدید خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سیامک شمس با اشاره به طرح جدید رتبه‌بندی بهداشتی رستوران‌ها به‌ وسیله نرم افزار جدید، گفت: مردم می‌توانند با دانلود این نرم افزار که در وبگاه مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دارد، از وضعیت بازرسی بهداشتی و امتیازهای سلامت رستوران‌های مناطق خود آگاه شوند.

مدیرگروه سلامت محیط معاونت بهداشتی با اشاره به اینکه این طرح سراسری و در کل کشور در حال اجرا است، افزود: مردم می‌توانند این نرم افزار را از وبگاه markazsalamat.behdasht.gov.ir دانلود کنند.

شمس ادامه داد: این نرم افزار رتبه‌بندی بهداشتی رستوران‌ها، در قسمت فضای مجازی نرم‌افزار بازار نیز قرار دارد و مردم با داشتن این نرم افزار به‌خوبی متوجه می‌شوند که رستورانی که به آن مراجعه می‌کنند به چه صورت و چه مقدار مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفته است و امتیاز سلامت آن به چه صورت است.

او تاکید کرد: اگر مشخصات و اطلاعات بهداشتی رستورانی در این نرم افزار وجود نداشته باشد، به این به‌معناست که مراحل بازرسی این رستوران‌ها هنوز کامل نشده است.

به گفته مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی، این طرح تاکنون برای رستوران ها اجرا شده است و در آینده نزدیک به صنوف دیگر نیز گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان