کد خبر: ۱۱۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
امام جمعه شیراز در جمع مدیران جهاد کشاورزی:

مجموعه عظیم نیروی انسانی متخصص را به کار گیرید/ با برنامه‌ریزی اصولی و عملی کشاورزی را رونق دهید

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: به لطف خدا امروز منابع اصلی کشاورزی از بذر و زمین و آب در اختیار ماست و باید با یک برنامه‌ریزی اصولی و علمی کشاورزی را رونق داد.

به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه اظهار کرد: امروز متخصصان بسیاری در کشور در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند و باید از آن‌ها استفاده بهینه کرد و مجموعه عظیم نیروی انسانی متخصص را به کار گرفت.

وی پهنه کار کشاورزی در استان فارس را گسترده توصیف و تصریح کرد: با وجود اقدامات انجام شده، راه‌های نرفته بسیاری همچنان باقی است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه روحیه جهادی در این مجموعه باید همواره حفظ شود، بیان کرد: خیلی‌ها می‌خواستند کلمه جهاد را از این مجموعه بردارند اما دوستداران انقلاب مانع شدند.

آیت الله ایمانی خاطرنشان کرد: در دوران رضاخان و فرزندش متاسفانه کشاورزی صنعتی ایران تبدیل به کشاورزی سنتی و معیشتی شد و همین مسئله به بحث صادرات گسترده مواد غذایی از کشور، ضربه زد.

وی با تأکید بر اینکه کشاورزی یک صنعت غیروابسته و پردرآمد است و باید متناسب با اقلیم هر منطقه برای آن برنامه داشته باشیم، گفت: امروز بیش از 80 درصد مردم گرفتار فقر و تنگدستی هستند و انتظار می‌رود با رونق کشاورزی مدرن، بتوانیم بر این معضل غلبه کنیم.

بنابر این گزارش در ابتدای این دیدار مدیران بخش‌های گوناگون جهاد کشاورزی استان فارس به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه مربوطه پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان