کد خبر: ۱۱۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۶

جدیت نمایندگان شیراز در نقل و انتقالات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور

تیم های فجرشهیدسپاسی و برق نوین دو نماینده شیراز در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، با جدیت بدنبال جذب نفرات مورد نظر خود جهت فصل آتی مسابقات هستند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم های فجرشهیدسپاسی شیراز و برق نوین شیراز دو نماینده شیراز در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشند.

تیم فجرسپاسی که در فصل گذشته رقابت های لیگ یک وضعیت بحرانی داشت نهایتا توانست در هفته آخر مسابقات با پیروزی برابر آلومینیوم اراک سهمیه خود در لیگ یک فوتبال کشور را حفط کند.
برق نوین نیز در رقابتی حساس در مسابقه پلی آف لیگ دو، برابر شاهین بوشهر به برتری رسید تا بتواند بعنوان نماینده دیگری از شیراز در فصل جاری رقابت های لیگ یک حضور داشته باشد.

با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ یک فوتبال کشور تیم فجرسپاسی تا بدین جای کار بازیکنانی نظیر محمد پاپی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی، رامین دهقانی از ایرانجوان بوشهر، علی دغاغله از استقلال خوزستان، امین شجاعیان از نساجی قائمشهر، سعید قائدی فر از سپاهان اصفهان و پیمان سلمانی را از ذوب آهن اصفهان به خدمت گرفته است.

برقی ها نیز بیکار ننشسته اند و با 8 بازیکن فصل گذشته خود قرارداد جدید بسته و در آخرین نقل و انتقال صورت گرفته در این باشگاه مهرداد بشاگردی سنگربان فصل گذشته فولاد خوزستان را به خدمت گرفته اند.

نظرات بینندگان