کد خبر: ۱۱۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۶
سرمربی تیم امید خرامه:

تیم لیگ برتری خرامه نیاز به حمایت مردمی دارد

باتوجه به حساسیت این بازی از تمامی ورزشکاران، پیشکسوتان و ورزش دوستان جهت حمایت تیم شهرستان دعوت بعمل می آید چرا که تیم لیگ برتری خرامه نیاز به حمایت مردمی دارد.

به گزارش شیرازه، امید کشاورز سرمربی تیم لیگ برتری امید خرامه اظهار داشت: این تیم از سال 90 بصورت مداوم درمسابقات استانی بعنوان نماینده شهرستان حضور داشته و امسال با توجه به مشکلات سالهای گذشته، دست به تغییرات زیادی در روند جذب بازیکنان خود نموده بطوری که سن اکثر بازیکنان این تیم بین ۱۵ تا ۱۷ سال است.

وی افزود: تیم امید یک تیم کاملا جوان و به دور از هرگونه حاشیه ای وارد مسابقات شده، تیمی که عده زیادی قبل از شروع هفته اول مسابقات، با توجه به شرایط سنی بازیکنانش و قرعه بدی که خوردند انتظار چنین بازیهایی رو نداشتن و به نوعی این تیم را از پیش حذف شده میدانستند.

کشاورز ادامه داد: پس از یک قرعه سخت، هفته اول و دوم مسابقات باید دور از خانه به مصاف دو تیم همیشه قدرتمند استان بنام ایرانا فسا و شهرداری مرودشت می رفتند که در هفته اول، ایرانا فسا را درخانه با دو گل مغلوب کرده و در هفته دوم تیم شهرداری مرودشت را با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف کردند.

سرمربی تیم امید گفت: در هفته سوم مسابقات، روز پنج شنبه 25 آبان ساعت 14، تیم امید با تیم کورش صفاشهر بازی خواهد داشت که در صورت بُرد این مسابقه، تیم امید به رتبه اول جدول صعود خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: باتوجه به حساسیت این بازی از تمامی ورزشکاران، پیشکسوتان و ورزش دوستان جهت حمایت تیم شهرستان دعوت بعمل می آید چرا که تیم لیگ برتری خرامه نیاز به حمایت مردمی دارد.

منبع: صدای خرامه

برچسب ها: خرامه ، تیم امید ، فوسال
نظرات بینندگان