کد خبر: ۱۲۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
معاون ستاد دیه کشور مطرح کرد؛

آزادی بیش از ۱۰ هزار زندانی جرائم غیرعمد در کشور/ فارس رتبه نخست کمک به زندانیان

معاون ستاد دیه کشور گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۶۷۹ نفر زندانی با بدهی ۹۷۲ میلیارد تومان آزاد شد.
به گزارش شیرازه، معاون ستاد دیه کشور بعد از ظهر امروز پنج شنبه در جشن گلریزان شیراز اظهار کرد: ستاد با این امکانات کم توانسته از بسیاری دستگاه‌ها موفق‌تر باشد که پارسال ۱۰ هزار و ۶۷۹ نفر زندانی با بدهی ۹۷۲ میلیارد تومان آزاد شد.

مجید احسانی با بیان اینکه ورود مجرم اتفاقی به زندان می‌تواند مشکلات فراوان اجتماعی ایجاد کند، ادامه داد: کمک به آزادی آن‌ها نیز باعث کاهش ناهنجاری اجتماعی می‌شود.

معاون ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه استان فارس نیز در تصادفات فوتی رتبه نخست را دارد، اضافه کرد: باید بیشتر تلاش کرد برای رفع مشکلات و چالش‌ها مردم نیز به قوانین توجه کنند.

احسانی با بیان اینکه پارسال ۱۶ هزار و ۲۰۱ نفر به علت تصادف فوت کردند، تصریح کرد: ۳۳۵ هزار و ۹۹۵ نفر نیز مصدوم شدند که برای پیشگیری می‌توان اصلاح راه‌ها را مد نظر قرار داد.

مدیر عامل ستاد دیه فارس با اشاره جمع آوری ۸ میلیارد تومان کمک در جشن گلریزان شیراز از خیران شیرازی گفت: با این میزان کمک می‌توان بیش از صد زندانی را از زندان آزاد کرد.

اصغر تراب پور در مراسم کمک به آزادي زندانيان جرائم غير عمد افزود: با بیان اینکه پارسال ۳ میلیارد تومان در جشن گلریزان شیراز جمع شد تصریح کرد: امسال بش از دو و نیم برابر پارسال کمک جمع آوري شده است.

وی با بیان اینکه ۵۲ جشن گلریزان تا کنون در شیراز و شهر‌های فارس برگزار شده است، افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان بازهم جشن گلریزان برگزار می‌شود که پیش بینی می‌شود در شهرستان‌ها، ۱۰ میلیارد تومان به زندانیان کمک شود.

مدیر عامل ستاد دیه فارس گفت: فارس در کمک به زندانیان جرایم غیر عمد رتبه نخست کشور را دارد.
نظرات بینندگان