کد خبر: ۱۲۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۷

ضرب و شتم تکنسین اورژانس فارس

سرپرست اورژانس فارس از ضرب و شتم تکنسین اورژانس توسط یک بیمار به دلایل نامشخص خبر داد.
به گزارش شیرازه، محمدجواد مرادیان با بیان اینکه عصر امروز یکی از تکنسین های اورژانس ۱۱۵ شیراز توسط یک بیمار مصدوم شده است، گفت: طی تماس های مکرر یک شخص با اورژانس و درخواست آمبولانس، یک دستگاه خودرو به محل اعزام و فرد بیمار که طی بررسی های اولیه مشکل خاصی نداشته و با اصرار خود درخواست انتقال به بیمارستان را داشت، سوار می کند اما در مسیر، آمبولانس تصادف می کند.

وی افزود: پس از اطلاع یافتن مرکز از این حادثه، خودروی آمبولانس دوم به محل تصادف اعزام می شود تا علاوه بر بیمار حاضر در آمبولانس، تکنسین مصدوم نیز انتقال پیدا کند. در این میان یک دستگاه موتورلانس نیز به محل حادثه اعزام می شود و بیمار حاضر در آمبولانس اول را سوار می کند که در این میان فرد بیمار پس از درگیری با تکنسین اورژانس، سر او را در لای در آمبولانس قرار داده و اقدام به ضرب و شتم وی می کند.

مرادیان تصریح کرد: هر دو تکنسین مصدوم اورژانس به بیمارستان شهید رجایی انتقال داده شدند و فرد ضارب نیز به بیمارستان مسلمین منتقل شد تا بررسی های لازم به طور کامل انجام شود.

سرپرست اورژانس فارس ادامه داد: اعلام شکایت از فرد ضارب انجام شده و به طور حتم اورژانس استان فارس پیگیر این موضوع خواهد بود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان