کد خبر: ۱۲۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۳۰ دی ۱۳۹۷

شیراز میزبان سومین کنگره بین المللی سلامت

دبیر علمی کنگره بین المللی «سلامت همراه» با اشاره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای برگزاری این کنگره، گفت: این کنگره یکم و دوم اسفند با حضور میهمانان برجسته از سراسر کشور در شیراز، برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، دکتر «سید جلیل معصومی» با بیان اهداف این کنگره، به ایجاد فضایی برای تبادل ایده ها، مفاهیم، تکنیک ها، آزمایش ها و برنامه های کاربردی دستگاه های ارتباطی همراه مانند تلفن های همراه، کامپیوترها و رایانه های شخصی جیبی در استفاده از خدمات و اطلاعات بهداشت و سلامت اشاره کرد.
او محورهای اصلی این کنگره را شامل شیوه نامه ها و استانداردهای سلامت همراه، خدمات بیمار محور در سلامت همراه، ارتقای سلامت و سلامت همراه، کارآفرینی، سرمایه گذاری و بازاریابی در سلامت همراه، مخاطرات و چالش های سلامت همراه، کاربرد فناوری های نوین در سلامت همراه و سیستم اطلاعات سلامت و سلامت همراه، عنوان کرد.

دبیر علمی کنگره بین المللی سلامت همراه افزود: برگزاری بخش های رویداد استارتاپی، مسابقه کشوری اپلیکیشن های حوزه سلامت، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه محصولات سلامت همراه، رویدادهای جانبی این کنگره را شامل می شود.

دکتر معصومی هدف از برگزاری رویدادهای جانبی را ایجاد بستری برای جذب و ارائه ایده ها و طرح های نوآورانه در زمینه سلامت دانست و از انجام حمایت های لازم از ایده های برتر در این بخش ها، خبر داد.

او بیان کرد: برگزاری کارگاه های تخصصی با حضور اساتید برتر، از دیگر ویژگی های این کنگره است.

نظرات بینندگان