کد خبر: ۱۳۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
کشف 879 کارتن پودر تقلبی در شیراز؛

اختلاط پودر شوینده با نمک در یکی از انبارهای شیراز

مدیر کل بازرسي و نظارت اصناف و تعزیرات حکومتی فارس گفت: روز گذشته بیش از 870 تن کارتن پودر شوینده تقلبی قبل از مرحله توزیع، کشف و ضبط شد.
اختلاط پودر شوینده با نمک در یکی از انبارهای شیراز
به گزارش شیرازه، خبری مبنی بر کشف 879 کارتن پودر شوینده تقلبی در شیراز به دست ما رسید که موضوع را از بازرسی و نظارت اصناف و تعزیرات حکومتی استان فارس پیگیری کردیم.

مدیر کل بازرسي و نظارت اصناف و تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان اینکه روز گذشته 879 تن کارتن پودر شوینده تقلبی قبل از مرحله توزیع، کشف و ضبط شد، گفت: تقلبی بودن پودرها توسط کارشناس کارخانه به تائید رسیده است.

سعید عرب اظهار داشت: در روز گذشته گزارشاتی درخصوص تهیه و عرضه پودر تقلبی به دست ما رسیده بود که برای اطمنیان از این موضوع اقدام به گشت از یک انبار پودر شوینده با عنوان خرید صوری از این کارخانه کردیم که نهایتا 879 کارتن پودر شوینده کشف و ضبط شد.

وی افزود: انبار مذکور پلمپ و فرد سودجو نیز بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده است.

مدیر کل بازرسي و نظارت اصناف و تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه این پودرها با نمک مخلوط می شده است، اذعان داشت: قوطی پودرهای حاوی نمک، سنگین تر از پاکت های معمولی و سالم بودند و بوی پودر کمتر از زمان طبیعی به مشام می رسید.

عرب در انتها ضمن تقدير و تشكر از دستگاه هاى نظارتى و اداره كل تعزيرات حكومتى در راستاى برخورد قاطع در كوتاه ترين زمان با متخلفين قانون نظام صنفى، از عموم مردم خواست تا هر گونه شكايت و گزارش خود را به صورت حضوری و تلفنی ( به شماره ٣٢٣٤٠٠٠٠) مديريت بازرسى و نظارت اصناف استان اعلام کنند.
نظرات بینندگان