کد خبر: ۱۳۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
دانش آموزان بسیجی چراغ اول مطالبه گری از مدیر کل را روشن کردند؛

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس بخواند!

اعضای مجمع همفکری علوی بسیج دانش آموزی استان فارس طی نامه ای به مدیر کل آموزش و پرورش استان، خواسته های خود را از مدیر ارشد آموزشی استان بیان کردند.
به گزارش شیرازه متن این نامه بدین شرح است:

 مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان فارس
جناب آقای دکتر اسماعیلی

سلام عليكم

باکمال احترام انتصاب جنابعالی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس را تبریک عرض می ننماییم؛ از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط انقلابی و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی در گام دوم انقلاب مسالت داریم.

بی شک نیاز به آن نیست که به تبیین اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش بپردازیم و از میزان توجه و بهایی که در سطح جهان به این نهاد سرنوشت ساز داده می شود بگوییم پس بی تعارف انتظار بر آن است که تلاش  ویژه و پر توجهی در دوران مدیریت حضرتعالی رخ دهد تا بتوان برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی در مهم ترین مسیر نیل به تمدین نوین اسلامی که همان مقوله آموزش و پرورش است بهترین بهره را برد.

آموزش و پرورش به عنوان اساسی ترین رکن تربیتی از بالاترین اهمیت برخوردار است
 استان فارس نیز به عنوان استانی پیشتاز در زمینه آموزش و دارای استعداد های بسیار درخشان این نهاد مهم می باشد؛ لذا ما دانش موزان بسیجی استان فارس ازشما خواستاریم که:

اولا با افزایش فعالیت های ویژه تربیتی در این حوزه بتوانیم دانش آموزان پرکار، فعال و ساختار ساز داشته باشیم و ایشان را به فرهنگ اصیل و ناب اسلامی سوق دهیم که استفاده از رهنمود های قرآن و اهل بیت و بیانات امامین انقلاب دراین امر می تواند این مسیر تربیتی را هموارتر سازد.

ثانیا پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که از مهم ترین امور است رهبر معظم انقالب در این مورد می فرماید: اجرای سند تحول مستلزم داشتن روحیه انقلابی است اما عدم موج آفرینی انقلابی در بدنه آموزش و پرورش باعث شده که نگرانی در خصوص اجرای سند تحول پدید آید. لذا از حضرت عالی می خواهیم با جدیت و اقدام انقلابی پیش قدم شده و استان فارس رابه عنوان استان نمونه در اجرای این سند اساسی که مطالبه حضرت آقا و جریان انقلابی خاصه ما دانش آموزان گام دومی می باشد،بدل نمایید.

ثالثا از مواردی که این روز ها می بایست در کانون توجهات قرار گیرد نظارت دقیق و مستمر در واگذاری مدارس به بخش خصوصی مطمئن، انقلابی و تربیت محور است. به همین خاطر مطالبه سوم ما ورود و نظارت عمیق در این مقوله مهم است که در صورت اهمال کاری یقیناً مشکلات بزرگ و پیچیده ای رخ می دهد.

رابعاً  اميد آفريني و ایجاد خلاقيت مضاعف در مدارس  مطابق با سند برنامه درسی ملی که حقاً این سند مطابق با جمیع آموزه های قرآنی و دینی تدوین گردیده از اهمیت بالایی برخوردار است.

خامساً پیرو صحبت پربار رهبر انقلاب که می فرمایند: ضمانت سلامت آینده کشور در گرو احیا نماز در مدارس می باشد از حضرتعالی خواهشمندیم که این تحول عظیم را با جدیت دنبال نموده و تحقق این مهم به بیان حضرت اقا در ضمانت سلامت اینده کشور شریک و سهیم باشید.
 
در پایان استفاده از ظرفیت عظیم تشکل های دانش آموزی و اهمیت و بها دادن به آنان در زمینه های مختلف و اجرای برنامه ها می تواند باعث افزایش مسئولیت پذیری و رشد چشم گیر آنان گردد.لذا ما پرچم داران گام دوم انقلاب در سنگر بسیج دانش آموزی استان فارس آمادگی خود را جهت کمک در دستیابی به این اهداف بزرگ و گرانبها اعلام می داریم.

والعاقبه للمتقین
مجمع همفکری علوی بسیج دانش آموزی استان فارس


مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس بخواند!
نظرات بینندگان