کد خبر: ۱۴۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر فارس؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت مهم رسانه‌هاست/ سبک زندگی شهدای شاخص فارس به جوانان معرفی شود

سردار بوعلی گفت: سردار شهید حاج عبدالله اسکندری یکی از شهدای شاخص فارس و یکی از تربیت شدگان مکتب انقلاب اسلامی است که همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم حضور داشته است.
به گزارش سرویس ایثار و شهادت شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر در دیدار با خانوده شهید حاج عبدالله اسکندری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اهل بیت(علیهم السلام)، گفت: سردار شهید حاج عبداله اسکندری یکی از شهدای شاخص فارس و یکی از تربیت شدگان مکتب انقلاب اسلامی است که همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم حضور داشته است.

وی با بیان اینکه سیره و سبک زندگی این شهید والامقام شاخصه و الگوی زندگی در تراز انقلاب اسلامی  است، گفت: رسانه ها، فعالان فرهنگی و هنرمندان انقلابی برای تولید آثار فاخر فرهنگی و مخاطب پسند از زندگی این شهید که سراسر افتخار و حماسه بوده استفاده کنند.

سردار بوعلی افزود: امروز یکی از نیازهای مهم نسل جوان کشور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و ترویج این مولفه های مهم و معرفی آن به جوانان و نوجوانان رسالت اصلی رسانه هاست.

وی با بیان اینکه کار خالصانه برای شهدا بدون شک مورد توجه پروردگار قرار گرفته و موجب رستگاری در دنیا و آخرت است، گفت: برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و رزمندگان و رسیدگی به امور ایشان  و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه از جمله نکاتی است که هم مسئولان و هم جوانان انقلابی باید به آن ها توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر افزود: نگاه ویژه به حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و طراحی و ساخت المان های شهدا در سطح کلانشهرها نیز از مسائل مهمی است که باید توسط مسئولان مدیریت شهری بیش از پیش پیگیری شود.

سردار بوعلی با تجلیل از حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: جوانان انقلابی ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهید والامقام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی خواهند بود و یاد شهدا همچون ستاره تا ابد در صفحات تاریخ خواهد درخشید.

انتهای پیام/ح/م
نظرات بینندگان