کد خبر: ۱۴۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹

تقدیر مسوول قرارگاه تبلیغی عمار از آیت‌الله مکارم شیرازی/ ۳۰گروه تیمی مشغول تبلیغ در روستاها هستند

مسوول قرارگاه تبلیغی عمار با تصریح اینکه ۲۵کانون فرهنگی مساجد و حسینیه‌ها تحت پوشش قرارگاه عمار قرار دارند، گفت: ۸۰ مبلغ نیز در ۳۰ گروه تیمی، مشغول تبلیغ در روستاها هستند که در این زمینه از آیت‌الله مکارم شیرازی به دلیل حمایت‌های خود از مبلغین، قدردانی می‌کنیم.
به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه‌های دینی شیرازه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حدائق در دیدار با مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، به تاریخچه حوزه علمیه منصوریه پرداخت و اظهار کرد: حوزه در سال ۸۸۳ه.ق توسط امیر صدر الدین محمدحسین حسینی دشتکی ساخته شد و به دلیل نام فرزندش امیر غیاث الدین منصور، به منصوریه شهرت یافت.

مدیر حوزه علمیه منصوریه در ادامه با تصریح اینکه حوزه علمیه منصوریه یکی از با سابقه ترین و مهم‌ترین مدارس علمیه سطح استان فارس است، اضافه کرد: بسیاری از چهره های بزرگ عالم تشیع در مدرسه علمیه منصوریه یا تحصیل و یا تدرس داشته اند، مرحوم  سیدنعمت‌الله جزائری، صاحب حدائق، مرحوم ملا محسن فیض، سیدماجد بحرانی، همچنین نوع بزرگان علمای معاصر استان، مرحوم آیت الله سیدعبدالله شیرازی، آیت الله شیخ ابوالحسن حدائق، آیت الله شیخ یوسف حدائق، آیت الله سیدحسن استهباناتی، آیت الله ادیب لاری، آیت الله محمدرضا حدائق، آیت الله حائری، آیت الله ملک حسینی و آیت الله شب زنده دار تعدادی از این علما هستند.

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار نیز در این دیدار همچنین با تصریح اینکه ۲۵ کانون فرهنگی مساجد و حسینیه ها تحت پوشش قرارگاه عمار قرار دارند، خاطرنشان کرد: همچنین ۸۰ مبلغ در ۳۰ گروه تیمی، مشغول تبلیغ در روستاها هستند که در این زمینه از آیت الله مکارم شیرازی به دلیل حمایت های خود از مبلغین، قدردانی می کنیم.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز همچنین به فعالیت‌های طلاب در بعد جهادی از قبیل تغسیل اموات کرونایی و همیاری بیمار نیز اشاره کرد.

وی در پایان نیز از حضور حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حوزه منصوریه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ س / م
نظرات بینندگان