کد خبر: ۱۴۵۹۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
معاون سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در گفتگو با «شیرازه»:

فعالیت خطوط اتوبوسرانی شیراز محدود شد

میرخاقانی از تعطیلی ۱۳ خط اتوبوس رانی که در مرکز شهر شیراز فعالیت دارند، در شرایط کرونایی خبر داد و گفت: پیرو دستور و ابلاغ مدیریت ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا خطوطی که در مراکز شهر تردد دارند تا اطلاع ثانوی غیر فعال و تعطیل هستند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، وحید میرخاقانی معاون امور حمل و نقل سازمان مسافربری شهرداری شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه از تعطیلی ۱۳خط اتوبوس رانی که در مرکز شهر شیراز فعالیت دارند، در شرایط کرونایی خبر داد و گفت: پیرو دستور و ابلاغ مدیریت ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا خطوطی که در مراکز شهر تردد دارند تا اطلاع ثانوی غیر فعال و تعطیل هستند.

وی افزود: طبق این ابلاغیه کلیه خطوطی که به شهروندان مناطق حاشیه‌ای شهر خدمات رسانی می کنند از 6 صبح لغایت 15 اجاره فعالیت دارند و مجازند به شهروندان ارائه خدمات کنند.

میرخاقانی اضافه کرد: خطوط ۱ ، ۴، ۲۷، ۳۹، ۵۱، ۷۰، ۷۱، ۹۶، ۱۸، ۲۴، ۱۵۵، ۷۳ و ۹۱ نیز به طور کامل غیر فعال و تعطیل هستند.

معاون امور حمل و نقل سازمان مسافربری شهرداری شیراز در ادامه با بیان اینکه قطعا با کاهش موج اپیدمی و همه گیری این بیماری، ناوگان حمل و نقل با تمامی توان وظرفیت درخدمت شهروندان شهر شیراز خواهد بود، تصریح کرد: این سازمان بر خود لازم می‌داند از همکاری و شکیبایی شهروندان، بهره برداران و رانندگان زحمتکش و شریف اتوبوس های درون شهری که ما را در انجام این مهم همراهی می‌کنند قدردانی نماید.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
عامال اصلی اوج گیری کرونا
حسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
زود تر باید تعطیل می شد
مجید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
از همین جا ها کرونا اوج ممی گیرید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
ممنون از اتوبوس رانی که تعطیل کردن