کد خبر: ۱۴۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
مسئول ستاد مرکزی جلیلی در استان فارس:

جلیلی تا روز آخر انتخابات در صحنه خواهند بود/ ۳۷ ستاد در سطح استان فارس مشغول به فعالیت هستند

کرامت فر گفت: جلیلی تا روز آخر انتخابات در صحنه خواهند بود و برخلاف تصور برخی از کاندیداها، ایشان کاندیدای اصلی هستند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، ابراهیم کرامت فر مسئول ستاد مرکزی جلیلی در استان فارس در جمع اصحاب رسانه گفت: انتخابات یک نمایش اقتدار بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی باشد. 

وی افزود: در انتخابات های مختلف ستاد های متعددی ایجاد می شود و بعضاً رقابت تخریبی بین ستاد ها هم در زمان انتخابات و پس از رقابت ها به وجود می آید.

کرامت فر با اشاره به اینکه جلیلی برای جلوگیری از ادعا برخی از افراد پس از انتخابات، ستاد های متعدد شکل نمی دهند اظهار داشت: جلیلی سوابق مختلفی نظیر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری در شورای امنیت ملی دارند و سال ها در وزارت خارجه مشغول به فعالیت بوده اند.

مسئول هماهنگی ستاد های مردمی جلیلی در فارس با تشریح این موضوع که برخلاف تصور مردم شورای امنیت ملی در مسائل مختلف ورود پیدا میکند، گفت: وزارت خانه ها وقتی در عملی بمانند، مسائل را دبه بیرخانه شورای امنیت ملی واگذار می کنند. 


به گفته کرامت فر، در سال ۱۳۹۲  جلیلی کاندیدا ریاست جمهوری بوده اند و در ۸ سال گذشته کار کارشناسی جدی را در حوزه های مختلف تحت عنوان دولت سایه جمعی از نخبگان را گرد آوری کردند و مسائل به صورت تخصصی بحث بررسی شد. 

وی دیدگاه فرا جناحی را یکی از ویژگی‌های جلیلی دانست و بیان داشت: جلیلی برنامه های خودشان را پس از تکمیل به دولت ها داده اند و اعتقاد به این دارند که باید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم کار کرد.

جلیلی تا روز آخر انتخابات در صحنه خواهند بود/ ۳۷ ستاد در سطح استان فارس مشغول به فعالیت هستند

مسئول هماهنگی ستاد های مردمی جلیلی در فارس معتقد است در بین نامزد های ریاست جمهوری کسی که برنامه کارشناسی شده دارند جلیلی بوده و عمده برنامه ها در سه قسمت اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی تنظیم شده است.  

وی با بیان اینکه نگاه جلیلی اقتصاد درون محور، اتکا به جوانان  و اقتصاد مقاومتی است، گفت: به صورت پویا روابط با کشور های دیگر سیاسی، اقتصادی و... شکل خواهد گرفت. 

کرامت فر تاکید کرد: نگاه جلیلی در موضوع ارز ها این است که انحصار مبادلات با دلار یک ضرر بوده و صاحبان دلار هرموقع بخواهند ما را تحریم می کنند. 

این مسئول ستاد مرکزی جلیلی در فارس با بیان اینکه نگاه جلیلی در عرصه صادرات کاملا محوری بوده و اول از هرچیزی با کشور های منطقه مبادلات باید انجام بگیرد، خاطرنشان کرد: طرح وان در خصوص حامل های انرژی و اشتغال مرز نشینان جر اولیت های دولت ایشان است؛ کار نمایشی در خصوص بانوان زیاد عنوان شده اما طرح جلیلی در مبحث ساعت کاری بانوان کاملا جدی است.

جلیلی تا روز آخر انتخابات در صحنه خواهند بود/ ۳۷ ستاد در سطح استان فارس مشغول به فعالیت هستند

وی به عملکرد ستاد جلیلی در استان فارس اشاره کرد و تاکید کرد: در شهرستان شیراز یک ستاد مرکزی تشکیل شده و در عمده شهرستان ها یک ستاد وجود دارد؛ ۳۷ ستاد در سطح استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

کرامت فر در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر کناره گیری جلیلی در روز های پایانی انتخابات، خاطرنشان کرد: جلیلی تا روز آخر انتخابات در صحنه خواهند بود و برخلاف تصور برخی از کاندیدا ها، ایشان کاندیدای اصلی هستند.

این مسئول ستاد مرکزی جلیلی در استان فارس با بیان اینکه اعضای اصلی ستاد ۱۰ نفر هستند که در بخش طلاب، دانشجویان، بانوان و فرهنگیان فعالیت و حکم دارند، تاکید کرد: از سمت مرکز تهران هیچ هزینه ای به ستاد واگذار نشده و در مباحث مالی شفاف هستیم لذا تاکنون ۳۰ میلیون تومان در ستاد های استان هزینه شده است.

وی در پایان یادآور شد: ظرفیت های مختلفی برای تبلیغ همانند مساجد، حسینیه ها، نماز جمعه، محل های تجمع و ... به کار گرفته ایم‌. 

انتهای پیام/ح/ر

نظرات بینندگان