کد خبر: ۱۶۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفتگو با شیرازه:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش مقدمه انتخابات بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش مقدمه انتخابات بود و در چند روز آینده همین حضور باشکوه را در پای صندوق‌های رأی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: مردم ما بسیار قدرشناس، موقعیت شناس، بصیر و آگاه هستند و قطعاً تشخیصشان بسیار صحیح است چرا که می‌دانند چه زمانی در صحنه حضور پیدا کنند شما شاهد حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال بودید که مردم چطور حماسه جدید آفریدند.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در صحنه‌های راهپیمایی چندمعنا دارد، ادامه داد: اتحاد، همدلی و وحدت معنای حضور مردم راهپیمایی‌ها است همچنین مردم در قدم اول اعلام می‌کنند ما همه با هم متحد هستیم و با حضورشان در دهان دشمنانی می‌زنند که یاوه‌گویی می‌کنند، دشمنان سعی داشتند که مردم در صحنه‌ها حضور نداشته باشند اما مردم آمدند و در صحنه راهپیمایی حضور پیدا کردند ونشان دادند که ما با این انقلاب هستیم و خواهیم بود مردم با حضورشان اعلام کردند ما با چنگ‌ و دندان از این نظام دفاع می‌کنیم و دست از نظام جمهوری نمی‌کشیم و تا ابد برای این انقلاب جان می‌دهیم.

ملک مکان ادامه داد: لذا مردم در ۲۲ بهمن امسال خوش درخشیدند و اعلام کردند که ۴۴ سال از این انقلاب گذشته و آغاز ۴۵ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همچون سال اول انقلاب پای آرمان‌های این نظام هستند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مردم با حضورشان در راهپیمایی امسال تجدید با میثاق شهدا کردند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش مقدمه انتخابات بود و در چند روز آینده همین حضور باشکوه را در پای صندوق‌های رأی خواهیم داشت، تصریح کرد: مردم می‌دانند هر کجا لازم باشد حضور پیدا کنند و امروز میدان مبارزه با دشمن حضور در راهپیمایی پای صندوق‌های رأی است و مردم حتماً پای صندوق‌های رأی خواهند آمد.

ملک مکان اظهار کرد: مردمی که شاهد هستید پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند و تضمین می‌کنم که مردم با حضورشان درصحنه و راهپیمایی ها جمهوری اسلامی را برای بقاع مردم در آینده بیمه می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به دشمنان گفت: دشمن بیهوده تلاش نکند تجربه ۴۴ سال گذشته را پیشرو بگذارد و تاکنون هر اقدامی کرده تا مردم از انقلاب و مسئولین جدا شوند؛ اما موفق نشده است و بی‌خودی دست پا نزند چرا که به نتیجه نمی‌رسد و بر خلاف میل آنها مردم روزبه‌روز همراه و متحدتر خواهند شد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان