کد خبر: ۱۵۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با شیرازه :

هشدار هارا جدی بگیرید/فارس در آماده باش کامل

عبدالهی گفت:شهروندان در این مدت، هشدارهای هواشناسی را کاملا جدی گرفته و از انجام هرگونه اقدامات خطرآفرین اجتناب کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ، خلیل عبدالهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه با اشاره به  اخطاریه هواشناسی سطح قرمز مبنی بر تشدید بارش های موسمی همراه با تندبادهای موقتی و سیلاب در مناطق مستعدگفت:از امروز  تا روز جمعه هفتم مرداد ماه  طبق اعلام هواشناسی  در استان فارس با بارش های موسمی همراه با تندبادهای موقتی و سیلاب در مناطق مستعد رو به رو هستیم .

وی در ادامه افزود:به تمامی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استانداری فارس و شهرداری‌های تابعه استان ضرورت حفظ آمادگی و مهیا نمودن امکانات و تجهیزات در اختیار جهت مقابله و مدیریت مخاطره پیش رو ابلاغ شده است و ما در آمادگی کامل هستیم.

عبدالهی به وقوع بارش موسمی و تند باد اشاره کرد و گفت:مردم  استان فارس طی مدت یاد شده از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه های فصلی، صعود به ارتفاعات و عشایر و دامداران نیز از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.

مدیر کل  مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه کشاورزان نسبت به جمع آوری محصولات کشاورزی و نگهداری آنها در مکان های سرپوشیده و مناسب اقدام نمایند تصریح کرد:شهروندان در این مدت، هشدارهای هواشناسی را کاملا جدی گرفته و از انجام هرگونه اقدامات خطرآفرین اجتناب کنند.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه رانندگان در جاده ها مراقبت کرده و جوانب را در نظر بگیرند اضافه کرد: همچنین مردم هم نسبت به تمیز کردن  ناودان های خانه هایشان  اقدام کرده و مسافرت ها را حد امکان به تاخیر انداخته و از خطرات احتمالی دوری کنند.

انتهای پیام/ف
 


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان