کد خبر: ۱۵۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۰ مهر ۱۴۰۱
مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس اعلام کرد؛

فعالیت ۲۳ هزار جهادگر در فصل تابستان استان فارس

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس از راه اندازی یک هزار و ۵۰۰ اردوی جهادی با مشارکت ۲۳ هزار نفر جهادگر در فصل تابستان استان فارس خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، میثم فضل‌الله پور با بیان اینکه گروه‌های جهادی مختلف در سطح استان مشغول خدمات رسانی هستند، افزود: در تابستان گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ اردوی جهادی با ۲۳ هزار جهادگر در استان فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: حدود ۹۰ درصد این اردوهای جهادی ذیل برنامه‌های قرارگاه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی تعریف شده که بیشتر این اردوهای جهادی در قالب برنامه‌های فرهنگی و عمرانی بوده است.

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه اردوهای جهادی فرهنگی و عمرانی به ترتیب ۲۵۳ و ۲۳۵ اردوی جهادی را شامل می‌شد، خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز ۹۳ اردوی سلامت محور و در حوزه مهارت‌آموزی همچنین ۱۵۱ اردوی آموزشی برگزار شده است.

فضل الله پور با بیان اینکه دو نوع قرارگاه منطقه‌ای و قشری راه‌اندازی شده است، گفت: قرارگاه منطقه‌ای به ۵ بخش جنوب، شمال، شرق، غرب و مرکز استان فارس تقسیم می‌شود و این قرارگاه‌ها در مناطق لارستان، فسا، کازرون، اقلید و شیراز ساماندهی شده است.

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه قرارگاه‌های قشری نیز مربوط به حرکت‌های جهادی قشرهای مختلف بسیج است گفت: این قرارگاه‌ها را می‌توان قرارگاه‌های عملیات جهادی تخصصی خواند چرا که در عرصه‌های مختلف، مهیا کردن بسترهای لازم مربوط به تخصص‌های خود را برای گروه‌های جهادی هماهنگی و پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/ر
منبع: مهر
نظرات بینندگان