کد خبر: ۱۵۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

پیشگیری از آسیب‌پذیری زیرساخت‌ها وظیفه حوزه پدافند غیرعامل است

طالبان گفت: پیش‌بینی و پیشگیری از آسیب پذیری زیرساخت‌ها در برابر هرگونه تهدیدات از مهم ترین وظایف حوزه پدافند غیرعامل است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمودرضا طالبان  مدیرکل راه و شهرسازی فارسدر جلسه کمیته پدافند غیرعامل زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در فارس که با حضور رئیس گروه پدافند غیرعامل ستاد وزارت راه و شهرسازی در شیراز تشکیل شد، بیان کرد: توجه به اصل آموزش در اولویت برنامه‌های پدافند غیرعامل باید قرار گیرد.

وی افزود : شناسایی وضعیت موجود امری مهم و اهمیت دادن به جلسات کمیته پدافند غیرعامل و تشکیل به صورت مستمر با حضور تمامی اعضاء باید انجام شود.

مجید خیرآبادی رئیس گروه پدافند غیرعامل ستاد وزارت راه و شهرسازی گفت: کاهش آسیب پذیری‌ها و تکمیل چرخه دفاعی کشور در حوزه راه مسکن شهرسازی و مصون سازی و دستیابی به زیرساخت های حیاتی امن دربرابرتهدیدات از جلسه اهداف حوزه پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی است.

 وی از دیگر اهداف حوزه پدافند غیرعامل را مصون سازی و دستیابی به زیرساخت‌های حساس و مهم با حداقل آسیب پذیری در برابر تهدیدات و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی موضوعات پدافند غیرعامل در سطح مختلف دانست.

خیرآبادی افزود: ۲۰مورد شرح وظایف برای ادارات کل راه و شهرسازی در کشور تدوین شده که این وظایف باید عملیاتی شود و در کمیته استانی بررسی و گزارش داده شود.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان