کد خبر: ۱۵۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱
شایعه ضد انقلاب علیه بیانیه نمایندگان مجلس؛

نامه معترضین را اعدام کنید جعلی است

در متن اصلی بیانیه نمایندگان مردم هیچ اشاره ای به برخورد با معترضین نشده است لذا تاکید کرده اند با محاربینی که مانند داعش با سلاح‌ به جان و مال مردم تعرض کرده‌اند برخورد قاطع شود.

 به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه  در روزهای اخیر بیانیه ای از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در محکومیت اغتشاشات اخیر و برخورد با محاربین قرائت شد که جریان سازی شدیدی علیه آن صورت گرفته است که  متن بیانیه  در انتهای همین  نوشتار آمده است.

در یکی از پاراگراف های این بیانیه آمده است:

ما نمایندگان این ملت از تمامی مسئولین کشور از جمله قوه قضائیه می خواهیم که هر چه سریع تر با محاربین که مانند داعش با سلاح های سرد و گرم به جان و مال مردم تعرض کرده اند، برخورد عبرت آموز کرده و حکم الهی را نسبت به محاربین در هر لباس و صنفی و نیز دستور حیات بخش قصاص را اجرا کنند تا به همگان ثابت شود که جان و مال و امنیت و ناموس مردم عزیزمان خط قرمز این نظام بوده و در این امر با هیچ کس مماشات نخواهد کرد.

«برخورد با محاربین یا اعدام معترضین» کدام یک در بیانیه نمایندگان ذکر شده است؟

اما رسانه های ضد انقلاب با ایجاد شایعه و جعل نامه دروغین نمایندگان به قوه قضاییه در حال انتشار این مطلب هستند که گویا نمایندگان مجلس خواهان اعدام معترضان هستند در حالیکه متن اصلی بیانیه گویای همه چیز است و به راحتی دروغ ضد انقلاب را افشا و ثابت می کند که نمایندگان بر قصاص قاتلینی که خون مردم بی گناه را ریخته اند تاکید کرده و گفته اند با محاربینی که مانند داعش با سلاح‌ به جان و مال مردم تعرض کرده‌اند برخورد قاطع شود.

همچنین خبرگزاری ملت رسانه وابسته به مجلس اعلام کرد: نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این شایعه در توئیتی نوشت:
«دیکتاتوری دروغ شایعه می سازد. صدای نمایندگان صدای ملت در خانه ملت است. معترض محارب نیست و بیانیه جعلی شما مانند شخصیت شما جعلی است. ملت ایران متن بیانیه را بخوانند تا بدانند چرا دشمنانشان دارند دست و پا می زنند. قاتلین مردم و بانیان اغفال جوانان عزیز ما، از برملاشدن ماجرا می ترسند.»

وی در توئیت دیگری نوشت: مجلس، خانه ملت و صدای نمایندگان انقلابی، صدای ملت است و خاموش نخواهد شد نه با تهدید و تخریب و نه تطمیع. معترض محارب نیست. هر چه می توانید لجن پراکنی کنید(باز با باز).‎ بیانیه نمایندگان شفاف است. محاربین در قانون تعریف دارند و باید قصاص شوند. عاملین سیاسی باید مجازات شوند.‎

متن بیانیه نمایندگان مجلس به شرح زیر است:

«ملت عزیز و قهرمان ایران

در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان این ملت از هر وسیله ای جهت ضربه زدن و نابودی ایران عزیز بهره برده اند، تحریک گروهک های کومله و دموکرات در کردستان، خلق عرب در خوزستان، قائله گنبد کاووس، انجام کودتاهای گوناگون از جمله کودتای نوژه همدان، تحمیل جنگ هشت ساله به ملت ایران و پشتیبانی مالی و تسلیحاتی اطلاعاتی تقریبا ۴۰ کشور دنیا از صدام بعثی، ایجاد فتنه های گوناگون سال های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸، تخصیص بودجه های کلان برای نابودی ملت ایران، تحمیل شدیدترین تحریم های دنیا مانند تحریم های بانکی و مالی، تحریم ها در حوزه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، تحریم ها در حوزه کشتیرانی و تحریم ها در حوزه هواپیمایی و حتی تحریم ها در حوزه پزشکی و دارویی و تجهیزات پزشکی بخشی از تلاش های گسترده دشمنان به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب و برخی کشورهای غربی و عربی بوده است.

اما به برکت استقامت ملت عزیز ایران و امدادهای الهی شکست های پی در پی نصیب آمریکا و سایر دشمنان ایران شده است. به طوری که علاوه بر شکست دشمنان در موارد فوق در سوریه شکست خوردند و در عراق نیز همچنین و در فلسطین و لبنان شکست خورده و در یمن نیز شکست خورده اند و این شکست ها در برابر پیروزی های ملت بزرگ ایران دشمنان را عصبانی کرده است و در واقع اغتشاشات اخیر تلاش انفعالی و واکنشی اما حقیرانه در برابر عظمت و پیروزی های گسترده ملت بزرگ ایران اسلامی است.

در این اغتشاشات آمریکا و سایر دشمنان به صورت علنی وارد میدان شده و تحریک و سازماندهی، تجهیز مالی و تسلیحاتی به سلاح های سرد و گرم و فرماندهی آشوب ها را به عهده گرفته اند و با قطع نظر از برخی از جوان ها که تحت تاثیر تبلیغات هیجانی شده اند، برخی از اراذل و اوباش را به جان این مردم و نیروهای حافظ امنیت انداخته اند که منجر به سلب امنیت و شهادت ده ها تن از مردم عزیز ایران اسلامی شده است.

ما نمایندگان این ملت از تمامی مسئولین کشور از جمله قوه قضائیه می خواهیم که هر چه سریع تر با محاربین که مانند داعش با سلاح های سرد و گرم به جان و مال مردم تعرض کرده اند، برخورد عبرت آموز کرده و حکم الهی را نسبت به محاربین در هر لباس و صنفی و نیز دستور حیات بخش قصاص را اجرا کنند تا به همگان ثابت شود که جان و مال و امنیت و ناموس مردم عزیزمان خط قرمز این نظام بوده و در این امر با هیچ کس مماشات نخواهد کرد.

ضمن قدردانی از حافظان امنیت به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی از قوه قضائیه می خواهیم ضمن برخورد قاطع با مباشرین این جنایت ها با همه کسانی که معاونت در جرم کرده و سبب تحریک آشوبگران شده اند، مانند برخی از سیاسیون برخورد متناسب را انجام دهد.

مانند همیشه قدردان این ملت عزیز بوده و به روح همه شهدا به ویژه شهدای امنیت علی الخصوص شاهچراغ عزیز درود می فرستیم و رضوان الهی را برای همه آنها خواستاریم. »

لذا در این بیانیه نمایندگان بین اغتشاش و اعتراض تفکیک قائل شده و اساساً هیچ اشاره‌ای به معترضین نشده است که معلوم می شود رسانه های غربی و معاند در ادامه اقدامات ریاکارانه خود به دنبال اختلاف افکنی و گمراهی مردم شریف ایران می باشند و آگاهی و بصیرت مردم عزیز می تواند نقشه های شوم دشمنان را خنثی نماید.

نویسنده: راضیه لطفیان

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان