کد خبر: ۱۵۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱
فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت:

اغتشاش بهترین زمان برای عملیات تروریستی/ دشمن نمی خواهد عده ای از خواب زمستانی بیدار شوند

افرادی که در این روزها خواسته و یا ناخواسته دست به اغتشاش زده و باعث ایجاد و تداوم ناامنی می شوند در واقع زمینه را برای بروز عملیات تروریستی فراهم نموده و در زمین دشمن بازی می کنند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، اقدام تروریستی داعش در حرم مطهر شاهچراغ(ع) که شهادت 13 نفر از جمله چند زن و کودک و مصدوم شدن 30 نفر را به دنبال داشت، از ابعاد مختلف قابل بررسی و تحلیل است و ما در این نوشتار به اعتراف عامل دوم این حمله تروریستی و رابطه اغتشاش و فراهم شدن امکان حمله تروریستی بحث خواهیم کرد.

با تکیه بر گزارش های مردمی و عملیات پیچیده اطلاعاتی امنیتی، دومین داعشی دخیل در این حادثه تروریستی، در ساعتی که در خواب شبانه به سر می برد و در مکانی که آن را امن تصور می کرد، به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

محمد رامد رشیدی همین عامل دوم حادثه تروریستی مذکور در مستند اعترافاتش، دایی‌اش را عامل آشنایی با گروه تروریستی داعش معرفی کرد و با اشاره به ارتباطش با فردی به نام عبدالله از این گروهک، افزود: او می‌گفت که زمان اغتشاشات بهترین موقع برای عملیات در ایران است.

اعتراف این عضو داعش در واقع این نکته را روشن می سازد که دشمن بیکار ننشسته و به دنبال گرفتن ماهی خود از این آب گل آلود است. دشمن تلاش می کند با حربه های مختلف هر گونه اعتراض مسالمت آمیز و اعتراضات صنفی را بهانه و دستاویزی برای اختلاف افکنی قرار دهد کما اینکه در اغتشاشات اخیر هم شاهد بودیم که دشمن به بهانه مرگ مهسا امینی و به دنبال آن کشته سازی و نسبت دادن کشته شدگان در حوادث رانندگی به پای ماموران نظام و حاکمیت، به دنبال نابودی و تجزیه ایران است. 

دشمن تلاش می کند اعتراضات را از مسیر اصلی خود منحرف نموده و آن را به اغتشاش تبدیل کند و در اغتشاشات با بهره گیری از مزدوران داخلی و خارجی و تروریست ها، از وضعیت موجود نهایت استفاده را نموده و بر طبل ناامنی بکوبد.

اغتشاشات اخیر در واقع این فضا را در اختیار تروریست ها قرار می دهد که راحت تر عبور و مرور کرده و اهداف خود را رهگیری نموده و با حضور در بین اغتشاشگران یا در مکان هایی که نیروهای امنیتی بر روی آن تمرکز نکرده و تمرکز را روی نقاط فراخوان اغتشاش گذاشته اند، حملات تروریستی خود را انجام می دهند.

در واقع افرادی که در این فضا خواسته و یا ناخواسته دست به اغتشاش زده و باعث ایجاد و تداوم ناامنی می شوند در واقع زمینه را برای بروز عملیات تروریستی فراهم نموده و در زمین دشمن بازی می کنند. 

عده ای از این ماجرا درس عبرت گرفته اما عده ای همچنان در میانه ی پاییز، در خواب زمستانی فرو رفته و گویا قصد بیدار شدن ندارند و همچنان می خواهند آب در آسیاب دشمن بریزند.

یادداشت: رضا مردانه کارشناس سواد رسانه 

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، اغتشاش ، داعش
نظرات بینندگان