کد خبر: ۱۵۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در گفتگو با شیرازه:

جریان دانشجویی باید هوشیار و آگاه باشد

جریان دانشجویی باید هوشیار و آگاه باشد و تحت تاثیر القائات بیگانه و شبکه های وابسته سعودی قرار نگیرد و در مسیر جریان های فسادی که با دلارهای آمریکا تامین می شوند قرار نگرفته و مسیر خودشان را از مسیر اعتقادات، مردم، شهدا و متدینین جدا نکنند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جعفر قادری نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این رسانه اظهار کرد: دانشجو به عنوان یک قشر آگاه، بصیر، فهیم، مطالبه گر، استکبارستیز و مخالف فساد و ناهنجاری ها در دوره های مختلف است و چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب همواره قشر مطالبه گر بوده و در عرصه های مختلف خود را نشان داده است.

وی گفت: دانشجو در مبارزه با فساد و در تسخیر لانه جاسوسی در صف اول بوده است و بخشی از بار مبارزه با رژیم فاسد گذشته را بر عهده داشته و انتظار می رود که همچنان همان نقش را داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که جریان های مخالف نظام، انقلاب و مردم و جریان های حامی استکبار و استعماربه سمت مردم هجوم آوردند و در جهت پیشبرد اهداف شان ، مردم مظلومی که برای زیارت به حرم مطهر شاهچراغ(ع) آمده بودند، بدون هیچگونه گناه و تقصیری این گونه مورد هجمه جریان های وابسته و تکفیری قرار گرفتند و انتظار می رود دانشجویان شرایط حساس کنونی را درک کنند.

وی گفت: در این صف آرایی ها که توسط جریان های بیرونی و جریان های وابسته درونی در داخل حمایت می شود مردم بی گناه را هدف گذاری می کنند و جریان هایی که به دنبال اشاعه فساد و فحشا در این کشور هستند دنبال وابسته کردن کشور به جریان های استعماری و استکباری هستند.

قادری ادامه داد: در حال حاضر مردم از دانشجو انتظارات و توقعاتی دارند و توقعات شان هم کاملا به حق است و انتظاری که وجود دارد این است که در این شرایط دانشجو در کنار مردم باشد و از حق مردم دفاع کند و دست آن عناصری را که در جریان های دانشجویی نفوذ کردند قطع کند.

وی تاکید کرد: جریان دانشجویی باید هوشیار و آگاه باشد و تحت تاثیر القائات بیگانه و شبکه های وابسته سعودی قرار نگیرد و در مسیر جریان های فسادی که با دلارهای آمریکا تامین می شوند قرار نگرفته و مسیر خودشان را از مسیر اعتقادات، مردم، شهدا و متدینین جدا نکنند.

قادری تصریح کرد: کسانی که از بیرون به اغتشاشات دامن می زنند به دنبال نقد نیستند و به دنبال سرنگونی نظام و انقلاب هستند تا با اغتشاش و مسئله سازی برای کشور مسیر بازگشت آمریکا و جریان های سلطنت طلب و جریان های همسو با استکبار جهانی را به وجود آورند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، مجلس ، دانشجو
نظرات بینندگان