کد خبر: ۱۵۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۱
رئیس پلیس آگاهی استان فارس خبر داد:

انهدام باند سارقان منزل و کشف ۵۲ فقره سرقت در شهرستان‌های شیراز و کازرون

سرهنگ حبیبی از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۵۲ فقره سرقت در شهرستان‌های شیراز و کازرون خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، ، کاووس حبیبی امروز ۲۴ دیماه در جمع خبرنگاران از انهدام یک باند سارقان منزل خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت منزل و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از تلاش چند روزه کارآگاهان، مشخص شد سرقت‌ها توسط باندی از سارقین حرفه‌ای در حرکت (سیار) که از استان‌های دیگر وارد شهر شیراز شده اند، صورت می‌پذیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفی‌گاه سارقان در یک باغی واقع در اطراف شهرستان کازرون شدند، افزود: کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به آن شهرستان اعزام و تعداد 5 سارق را دستگیر و 2 دستگاه خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها را توقیف کردند.

 حبیبی افزود:در بازرسی از خودرو‌ها و مخفیگاه سارقان، مقادیری طلاجات و سایر لوازم مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به 52 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان‌های شیراز و کازرون اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف 35 میلیارد کالای قاچاق در لارستان

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس هم  از کشف مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبرداد. 

وی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی رصد اطلاعاتی پلیس مبني بر اینکه فردی اقدام به قاچاق کالا می‌نماید، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان لارستان  قرار گرفت.

ملک‌زاده با بیان اینکه ماموران موفق شدند انبار محل دپو کالای قاچاق را در شهرستان لارستان شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مرجع قضایی مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی شامل طلا و جواهرات، تلفن همراه و لوازم جانبی، لوازم خانگی و سایر اقلام کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم شناسایی و دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 35 میلیارد ريال برآورد کرده اند .

سردار ملک زاده در پایان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان