کد خبر: ۱۳۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

انهدام ۲ باند سرقت با ۵۵ نفر عضو در فارس

سردار حبیبی گفت: با اقدام ماموران ویژه پلیس، ۲ باند در ارتباط با سرقت‌های منازل، خودرو و سرقت از عنف و بانوان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش شیرازه، سردار سرتیپ دوم رهام‌بخش حبیبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با اقدام ماموران ویژه پلیس، ۲ باند سرقت در استان فارس شناسایی و ۵۵ نفر از اعضای این باند که مرتکب ۱۹۱ فقره سرقت شده بودند، دستگیر شدند، تصریح کرد: اعضای این باندها به ۷۴ فقره سرقت خودرو، ۷۷ مورد سرقت از منازل، ۳۰ فقره سرقت لوازم درون خودرو، ۹ فقره سرقت به عنف از بانوان و یک فقره سرقت از مشتری در هنگام خروج از بانک، اقرار کردند.

وی ضمن تاکید بر اینکه پس از بررسی پرونده ها در دستگاه قضایی، اموال مکشوفه به مال باختگان عودت داده خواهد شد، ادامه داد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی از سرقت‌های مختلف، تیم‌های ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع ‌تشکیل و مشخص شد، اعضای یک باند سرقت با خودرو پراید در پوشش مسافرکش شخصی، بانوان را سوار کرده و در مکان‌های خلوت مبادرت به سرقت طلا و پول‌های آنها می‌کردند.

حبیبی با تأکید بر اینکه مردم و به ویژه بانوانی که طلا و پول همراه خود دارند با وسایل نقلیه عمومی اقدام به تردد کنند و هرگز از خودروهای مسافرکش‌ شخصی استفاده نکنند، گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۰ باند سارق که در حاشیه شهرهای استان فارس اقدام به سرقت‌ احشام می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی همچنین از انهدام یک باند مواد مخدر در شهرستان داراب با 540 کیلوگرم تریاک خبر داد و گفت: اعضای این باند دستگیر و یک دستگاه خودرو سمند متعلق به آنها نیز توقیف شد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان