کد خبر: ۱۵۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۲ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
وصیت‌نامه شهید سجادیان؛

بر ماست که از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کنیم

امروز که پرچم اسلام عزیز به دست حضرت امام ‌‌ افتاده، بر ماست که با همه توان از دستاوردهای انقلاب و این امانت ارزشمند که حفاظت کنیم.
به گزارش خبرنگار گروه قطعه شهدا پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، عبدالرسول سجادیان هشتم اسفندماه 1341 در خانواده‌اي مذهبي در شهرستان شیراز ديده به جهان گشود و دامان پرمهر پدر و مادری مومن و دلسوز رشد و تربیت یافت. 

وی پس از دوران کودکی وارد فضای علم و دانش شد و مقطع ابتدایي، راهنمایی را با موفقیت به پايان رسانيد، دوران دبیرستان وی با وقوع انقلاب اسلامی هم‌زمان گردید و او نیز همراه با مردم درراهپيمایي‌‌ها و تظاهرات علیه نظام ستم‌شاهی شرکت می‌کرد. پس از پيروزي انقلاب به عضویت بسيج درآمد و ضمن ادامه تحصیل و کسب مدرک دیپلم به حفظ دستاوردهای انقلاب و تامین امنیت شهری مشغول شد.

 با آغاز جنگ تحمیلی خانواده و دیار خود را رها کرد و برای دفاع از میهن اسلامی به رزمندگان اسلام پیوست و مشغول نبرد با دشمن بعثی گردید و تا پایان جنگ یک‌لحظه دست از مبارزه با دشمنان انقلاب برنداشت و سرانجام پس از سالها خدمت به انقلاب و جهاد خالصانه در راه خدا در تاریخ 6/5/1367 در عمليات پاک‌سازی ضدانقلاب در غرب کشور مورد هدف گلوله قرار گرفت و به خیل شهدا پیوست.

فرازی از وصیت‌نامه شهید سجادیان:

امروز که پرچم اسلام عزیز به دست حضرت امام ‌‌ افتاده است، بر ماست که به‌عنوان پیروان این انقلاب، با همه توان از دستاوردهای انقلاب و این امانت ارزشمند که موهبت الهی و از الطاف خداوندی است، حفاظت کنیم و نگذاریم بار دیگر کشورمان به دست چپاولگران، حاکمان ظالم و استعمارگران مستبد بیفتد. 

برادران و خواهران عزیز، پیرو ولایت‌فقیه باشید، وحدت خود را حفظ کنید، مساجد را خالی نکنید و در نماز جمعه و جماعات شرکت کنید و از سلاح دعا غافل نشوید. 

از خواهرانم می‌خواهم حجاب خود را حفظ کنید و در تربیت اسلامی و الهی فرزندان خود کوشا باشید. پدر و مادر عزیزم، من امانتی در دست شما بودم که به‌سوی صاحبش بازگشته‌ام، پس خداوند را شاکر باشید که فرزندتان درراه حق قدم برداشت و به‌سوی معبودش شتافت.

 از همه شما می‌خواهم مرا حلال کنید.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان