کد خبر: ۱۵۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

توزیع بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: بسیجیان و پاسداران این ناحیه از ابتدای کرونا تا به امروز بیش از ۸۰ هزار بسته‌ی معیشتی را از منابع مردمی و کمک‌های خیرین جمع آوری کرده و بدست نیازمندان رساندند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، غلام‌علی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسل الله (ص
) شیراز در گفتگو با این رسانه بیان کرد: مرحله دیگری از مراحل رزمایش کمک مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله شیراز امروز برگزار شد که بسیجیان و پاسداران این ناحیه از ابتدای کرونا تا به امروز بیش از ۸۰ هزار بسته‌ی معیشتی را از منابع مردمی و کمک‌های خیرین جمع آوری کرده و بدست نیازمندان رساندند.

احمدی جابری گفت: امروز در این مرحله تعداد2500 بسته معیشتی در طی رزمایش با شناسایی هدف و نیازمندانی که در مناطق مختلف شمال‌غرب شیراز از جمله محله جوادیه،قصرقمشه،گویم، قلات و دیگر شهرک‌ها هستند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) افزود: از اسفندماه تاکنون 1000 بسته معیشتی توسط 110 گروه جهادی از کمک‌های خیرین جمع آوری شد و به دست نیازمندان رساندیم که 3500 بسته عیدانه در شب یلدا نیز توسط این مجموعه جمع‌آوری و توزیع شد.

این مقام مسئول با اشاره به خدمات صورت گرفته در سال گذشته گفت: تعداد33 سری جهیزیه ، 339 گوسفند جهت قربانی و حدود 750 بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند،در قالب طرح نذرواره مبلغ 150 میلیون تومان حدود 600 بسته لباس تهیه و در اختیار نیازمندان قرارگرفت که  از جمله خدمات صورت گرفته بود.

به گزارش شیرازه،ارزش هربسته معیشتی به مبلغ  یک میلیون تومان  که شامل برنج،نخود،لوبیا،عدس،روغن و خرما است .

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان