کد خبر: ۱۵۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد خبر داد:

آمادگی بیش از ۲۰۰ پایگاه جذب حامی در لیالی قدر

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان فارس گفت: بیش از ۱۵۰ پایگاه سیار و ۵۸ پایگاه ثابت ویژه جذب حامی در لیالی قدر آماده دریافت کمک‌های خیرین و حمایت از فرزندان معنوی استان است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، افسانه اقبال رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان فارس گفت: پویش جذب مهربانی با عنوان همه به یک مهربانی دعوتیم از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف جذب حامی ویژه فرزندان ایتام و محسنین استان راه اندازی شده است.

وی افزود: این پویش در راستای ارتقای وضعیت معیشتی فرزندان ایتام و محسنین و جلوگیری از ترک تحصیل این عزیزان فعالیت می‌کند.

اقبال اضافه کرد: در شب‌های قدر بیش از ۱۵۰ پایگاه سیار و ۵۸ پایگاه ثابت در ادارات کمیته امداد استان آماده دریافت کمک‌های خیرین هستند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد فارس بابیان اینکه استان فارس بیش از ۳۰ هزار فرزند تحت پوشش خدمات اکرام و محسنین دارد گفت: از ابتدای راه‌اندازی این پویش تاکنون ۵ هزار و ۶۴۷ حامی حمایت از ۱۰ هزار و ۹۱۸ فرزند را عهده دار شدند. از ابتدای راه اندازی این پویش تاکنون ۵ هزار و ۶۴۷ حامی حمایت از ۱۰ هزار و ۹۱۸ فرزند را عهده دار شدند.

وی گفت: خیرین و نیکوکاران استان می‌توانند در این ایام مبارک علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های سیار و ثابت از طریق سایت ekram.emdad.ir بدون واسطه، فزرند مورد نظر خود را انتخاب و با دریافت شماره حساب، مبلغی را که تمایل دارند؛ به صورت مستقیم به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان