کد خبر: ۱۵۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
استاندار فارس:

مدیران مدارس با نگاه معرفت افزایی، تربیت دانش‌آموزان را دنبال کنند

استاندار فارس بر لزوم افزایش بُعد تربیتی و معرفت افزایی دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: مدیران مدارس استان باید با نگاه تربیتی و معرفت افزایی، نسبت به برنامه‌ریزی برای تربیت آنان اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس روز گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: برخی از مدرسان دروس معارف مدارس استان از شایستگی‌ها و معیارهای لازم برای تدریس این درس برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش فارس مکلف شده تا از ابتدای مهرماه امسال شرایط لازم را برای افزایش دانش معلمان و مدرسان دروس معارف و دینی فراهم کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: مدیریت ارشد استان با مؤسسه‌های آموزشی بخش خصوصی که فاقد صلاحیت‌های لازم هستند مخالف است و بنابراین آموزش و پرورش استان باید نسبت به نظارت بر این حوزه اقدام کند.

ایمانیه ادامه داد: دستگاه‌های مسئول استانی نیز با مراکز غیر مجاز آموزشی در چارچوب قوانین و مقررات برخوردهای لازم را انجام می‌دهند.

وی، دانش‌آموزان را از جمله گروه‌های آسیب‌پذیر اجتماعی دانست و گفت: باید برنامه‌ریزی ویژه‌تی برای تربیت دانش‌آموزان در وزارتخانه آموزش و پرورش مدنظر باشد.

فارس پیشتاز مولدسازی در کشور است

استاندار فارس، این استان را پیشتاز مولد‌سازی در کشور دانست و بیان کرد: در تلاشیم تا شرایط مولدسازی ساختمان‌های راکد آموزش و پرورش را نیز فراهم کنیم.

ایمانیه افزود: براساس قانون نیز منابع حاصل از طرح مولدسازی صرفا برای تکمیل پروژه‌های هر سازمان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان