کد خبر: ۱۵۹۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

دهستان‌های شیراز با کمبود آموزگار مواجه هستند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دهستان‌های بخش مرکزی شهر شیراز با کمبود آموزگار مواجه هستند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در کارگروه آموزش و پرورش فارس بیان کرد: بسیاری از آموزگارانی که واجد شرایط تدریس در شهرستان شیراز هستند علاقه‌مند بوده در کلان شهر شیراز نسبت به تدریس اقدام کنند.

وی ادامه داد: دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز در منطقه یک آموزشی قرار دارند این در حالی است که این مناطق با کمبود معلم مواجه هستند.

قادری ادامه داد: در تلاش هستیم که دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز به منطقه دو آموزشی تغییر وضعیت داده شود تا شرایط برای رقابت میان دانش‌آموزان این مناطق و سایر دانش‌آموزان در کنکور فراهم شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان تاکید کرد: مقرر شده تا ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا به عنوان ناحیه پنجم آموزش و پرورش استان معرفی شود این در حالی است که علاوه بر شهر صدرا این ناحیه آموزشی متولی دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز نیز خواهد بود.

روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: اهتمام جدی برای برطرف شدن مشکلات دانش‌آموزان در وزارت آموزش و پرورش دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/
منبع: مهر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
0
جناب قادری
نه فقظ شیراز کل استان و کل کشور کمبود معلم هست
باید مجلس به دولت اجازه استخدام دهد امروز برای30 هزار نفر قریب 600 هزار نفر ثبت نام کرده اند از این فرصت باید استفاده کرد
اولا کمبودها را مرتفع نمود
ثانیا طبق آنچه در سند تحول آمده نیروهای آموزش و پرورش بازسازی شوند
ما در حال حاضر معلم های داریم که بعضا به درد امروز نمی خورند فاقد توان حرفه وحتی صلاحیت های عمومی معلمی هستند