کد خبر: ۱۵۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
استاندار فارس:

رسیدن به قله‌های پیشرفت در گرو تربیت معلمان خلاق است

استاندار فارس در پیامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم گفت: بیتردید جامعه ایرانی به قله‌های پیشرفت و چشم انداز توسعه دست نمی‌یابد مگر با فراهم آوردن زمینه‌های تربیت معلمانی خلاق و فکور و تامین فضایی احترام آمیز که متناسب با شان والای معلمان است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،محمد هادی ایمانیه استاندار فارس امروز به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم گفت: بی‌تردید جامعه ایرانی به قله‌های پیشرفت و چشم‌انداز توسعه دست نمی‌یابد مگر با فراهم آوردن زمینه‌های تربیت معلمانی خلاق و فکور و تامین فضایی احترام آمیز که متناسب با شان والای معلمان است.

وی افزود:  اندیشه شهید مطهری همواره سرلوحه کار معلمان این مرز و بوم بوده و خواهد بود.

ایمانیه در ادامه اظهار کرد: کتاب به جا مانده از آن شهید خود الگوی زیبایی از انسانیت برای معلمان بزرگ این سرزمین است.

استاندار فارس ادامه داد:  ایران اسلامی به خاطر وجود چنین معلمان دانشمندی که دست همت از آستین فکرت برون آورده‌ و خردمندانه با توانمندسازی کودکان و نوجوانان، طرحی نو در تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان در انداخته‌اند به خود می‌بالد.

مقام ارشد دولت در فارس تصریح کرد: امیدوارم که خداوند به تمام تلاشگران عرصه تحول در نظام آموزش و پرورش بویژه معلمان و فرهنگیان این استان توفیق تربیت فرزندانی فکور، مطالبه‌گر، خلاق، متدین، توانمند و مفتخر به هویت ایرانی اسلامی را عطا کند.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان