کد خبر: ۱۵۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
گزارش تصویری؛

مسجد نصیر الملک

پایگاه تحلیلی خبری شیرازه قصد دارد به مناسبت هفته شیراز برخی از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این کلانشهر را در قالب گزارش تصویری به مخاطبان خود معرفی کند.
به گزارش خبرنگار چندرسانه‌ای پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، شیراز معروف به شهر راز، شهری است جادویی و سرشار از زیبایی‌های خدادای، کلان شهری که نه تنها در بهار بلکه در تمام فصول سال به ویژه پاییز آنچنان تماشایی و باشکوه است که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. در این میان وجود باغ‌های معروف و جذاب و خانه‌های تاریخی بر اهمیت و ظرفیت گردشگری این شهر افزوده است.

پایگاه تحلیلی خبری شیرازه قصد دارد به مناسبت هفته شیراز برخی از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این کلانشهر را در قالب گزارش تصویری به مخاطبان خود معرفی کند

در این شماره گوشه‌ای از زیبایی‌های مسجد نصیرالملک شیراز را به نمایش می‌گذاریم.

مسجد نصیرالملک یکی از زیباترین مساجد شیراز است که قدمت آن به دوره قاجاریه باز می‌گردد. این مسجد در محله‌ای واقع شده است که پیشتر به خانواده قوام تعلق داشت و تعدادی از آثار تاریخی آن دوران، در آن واقع شده‌اند.

 امروزه این مسجد دوست‌داشتنی که با نام مسجد صورتی نیز شهرت دارد، یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی استان فارس در شیراز به شمار می‌رود و محبوبیت زیادی بین گردشگران داخلی و خارجی دارد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان